112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğü'nden Vali Aktaş'a Ziyaret
112 Günü münasebetiyle, 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürü Yadigâr Ergül ve beraberindeki personeli, Vali İlhami Aktaş’a ziyarette bulundular.
Farkındalığını artırmak amacıyla her yıl 11 Şubat’ta kutlanılan “112 Günü” hakkında bilgiler veren ve ilimizde Müdürlük tarafından düzenlenen etkinliklere ilişkin bilgi sunumunda bulunan 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürü Yadigâr Ergül, Vali İlhami Aktaş’a kabullerinden dolayı teşekkür etti.
Ziyaretten memnuniyet duyduğunu belirten Vali İlhami Aktaş, acil hizmetlerin aksamadan yürütülmesi için fedakârca ve özverili bir şekilde çalışmalarını yürüten 112 Acil Çağrı Merkezi personelinin günlerini kutlayarak, teşekkürlerini iletti.
Kocaeli Valiliği Haberleri
- 23-06-202618:45 GEBKİM Modeli Tanıtım Programı Gerçekleştirildi
- 23-06-202618:45 Vali Aktaş, Derince’de İncelemelerde Bulundu
- 23-06-202603:55 Vali İlhami Aktaş, İçişleri Bakanımız Sayın Mustafa Çiftçi Başkanlığında VKS Üzerinden Gerçekleştirilen Toplantıya Katıldı
- 22-06-202620:30 Türkiye, Avrupa ve Bölge Dereceleri Elde Sporcularımız, Vali İlhami Aktaş'ı Ziyaret Etti
- 22-06-202620:30 Kartepe Kulüpler Birliğinden Vali Aktaş’a Davet
- 22-06-202613:06 İzleme ve Değerlendirme Sistemi (İZDES) Heyeti, Vali Aktaş’ı Ziyaret Etti
- 21-06-202622:17 Vali Aktaş’tan Şehidimizin Babasına Babalar Günü Ziyareti
- 21-06-202622:17 Vali İlhami Aktaş’tan Tavşancıl Huzurevi'ne Babalar Günü Ziyareti
- 20-06-202616:38 Vali İlhami Aktaş, Kocaeli-İzmit ÖSYM Sınav Koordinatörlüğünü ve YKS Heyecanı Yaşayan Velileri Ziyaret Etti
- 20-06-202616:38 Yükseköğretim Kurumları Sınavında Öğrencilerimizin Yanındayız

