24 Kasım Öğretmenler Günü etkinlikleri kapsamında düzenlenen Öğretmenler Arası Satranç Turnuvası, Tenis Turnuvası ve Masa Tenisi turnuvasında dereceye giren öğretmenlere madalya ve kupaları verildi.

24 Kasım Öğretmenler Günü etkinlikleri çerçevesinde; Gençlik Spor İl Müdürlüğüne bağlı çok amaçlı spor salonunda gerçekleşen Öğretmenler Arası Satranç Turnuvası, TPAO tenis kortlarında gerçekleşen Öğretmenler Arası Tenis Turnuvası ve TPAO Masa Tenisi Spor Merkezinde düzenlenen Öğretmenler Arası Masa Tenisi Turnuvası keyifli, rekabet dolu ve öğretmenlerin yoğun katılımıyla tamamlandı.

Gerçekleşen turnuvalar boyunca güzel anların yaşandığı müsabakalar sonrası her üç branşta dereceye giren öğretmenlere kupa ve madalyaları İl Milli Eğitim Müdürü Yaşar Ciğer adına müdürlüğün Spor Koordinatörü Erhan Yılmaz tarafından takdim edildi. İl Milli Eğitim Müdürlüğü olarak etkinliklere katılan tüm öğretmenlere teşekkür ediyor, dereceye giren öğretmenleri kutluyoruz.

Haber: Nejdet Işık

Önceki Haber Fen Bilgisi Öğretmenlerine LGS Analiz ve Bilgilendirme Toplantısı Düzenlendi
Sonraki Haber Kanuni İlkokulunda Fidan Dikimi Etkinliği Gerçekleştirildi

Yorum Yap