Başkan Çetinkaya'dan Teşekkür Mesajı
Belediye Başkanı Özkan Çetinkaya sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada; "Karabük'te son yılların en yoğun kar yağışı sürecinde, şehrimizin ulaşımının aksamaması için ekipler gece gündüz sahadaydı. Bu süreçte Karabük Belediyesi'ne araç desteği sağlayarak yanımızda olan Altındağ Belediye Başkanı Veysel Tiryaki’ye ve Darıca Belediye Başkanı Muzaffer Bıyık’a gönülden teşekkür ediyorum" dedi.
Karabük Belediyesi Haberleri
- 23-06-202618:34 Hemşehrilerimize Yeni Nesil Akıllı Duraklarımızı Sorduk
- 23-06-202611:08 Başkan Çetinkaya 5000 Evler Mahallesini Ziyaret Etti
- 23-06-202611:08 Karabük'te Dolu Dolu Yaz Dönemi: Yaz Kursları İçin Kayıtlar Başladı
- 23-06-202603:44 Karabük Belediyesi Peyzaj Çalışmalarında Kuyu Suyu Kullanıyor
- 23-06-202603:44 Karabük'te Babalar Günü Coşkusu Has Bahçe'de Yaşandı
- 22-06-202612:55 Başkan Çetinkaya'dan Babalar Günü Kutlama Mesajı
- 22-06-202605:30 İsimler Değişse De Değerleri Aynı
- 21-06-202622:06 Sınav Günü Sessizlik Günü
- 21-06-202622:06 Kastamonu Askeralma Bölge Başkanı Aktaş Ve Zonguldak Askerlik Şubesi Başkanı Kafalı'dan Başkan Çetinkaya'ya Ziyaret
- 16-06-202600:53 Asfalt Serim Çalışmalarımızı Kesintisiz Sürdürüyoruz

