Büyükşehir'de Zabıta Komiserliği Sınavını Kazananlar Göreve Başladı
Konya Büyükşehir Belediyesi Zabıta Dairesi Başkanlığı’nda Görevde Yükselme Sınavı’nda başarılı olan 8 Zabıta Memuru düzenlenen törenle Zabıta Komiseri kadrosuna atanarak görevine başladı.
Konya Büyükşehir Belediyesi Haberleri
- 22-06-202605:48 Konya Büyükşehir Belediyesporlu Emine Rana Adıgüzel Avrupa Üçüncüsü Oldu
- 22-06-202605:48 Başkan Altay, Yükseköğretim Kurumları Sınavı'na Girecek Tüm Gençlere Başarılar Diledi
- 21-06-202622:23 Başkan Altay: '5'incisini Düzenlediğimiz Halk Oyunları Şöleni Artık Şehrimiz İçin Devasa Bir Kültür Şölenidir'
- 15-06-202617:43 Konya Büyükşehir Belediyesi Hicri Yeni Yılı Kutladı
- 15-06-202617:43 Konya'da Yerin Altında da Belediyecilik Mührü Vuruluyor
- 14-06-202619:22 Ladikli Ahmet Hüdai Vefatının 57. Yıl Dönümünde Anıldı
- 13-06-202621:00 Yurtlar Bölgesi'nde Tramvay Hattı İçin Köprü Çalışmaları Devam Ediyor
- 13-06-202613:34 Lima'da Kültür, Sanat ve Maneviyat Etkinlikleri Gerçekleşti
- 12-06-202622:16 Halk Oyunları Şöleni'nde Heyecan Başlıyor
- 12-06-202614:43 Kesintisiz İçme Suyu Sağlayacak 290 Milyon Liralık Proje Başlatıldı

