Büyükşehir İkinci Yarıya Galibiyetle Başladı
Konya Büyükşehir Belediyespor, Türkiye Sigorta Basketbol Ligi’nde 17. hafta mücadelesinde deplasmanda Fenerbahçe Koleji Rams’a konuk oldu. İkinci yarının ilk maçında İstanbul’da parkeye çıkan sarı-siyahlılar, büyük çekişmeye sahne olan mücadeleden 98-94 galip ayrıldı.
Konya Büyükşehir Belediyesi Haberleri
- 22-06-202613:12 Dünya Kupası'na Hazırlanan Özel Sporcuların Güç Merkezi Yine Konya Oldu
- 22-06-202605:48 Konya Büyükşehir Belediyesporlu Emine Rana Adıgüzel Avrupa Üçüncüsü Oldu
- 22-06-202605:48 Başkan Altay, Yükseköğretim Kurumları Sınavı'na Girecek Tüm Gençlere Başarılar Diledi
- 21-06-202622:23 Başkan Altay: '5'incisini Düzenlediğimiz Halk Oyunları Şöleni Artık Şehrimiz İçin Devasa Bir Kültür Şölenidir'
- 15-06-202617:43 Konya Büyükşehir Belediyesi Hicri Yeni Yılı Kutladı
- 15-06-202617:43 Konya'da Yerin Altında da Belediyecilik Mührü Vuruluyor
- 14-06-202619:22 Ladikli Ahmet Hüdai Vefatının 57. Yıl Dönümünde Anıldı
- 13-06-202621:00 Yurtlar Bölgesi'nde Tramvay Hattı İçin Köprü Çalışmaları Devam Ediyor
- 13-06-202613:34 Lima'da Kültür, Sanat ve Maneviyat Etkinlikleri Gerçekleşti
- 12-06-202622:16 Halk Oyunları Şöleni'nde Heyecan Başlıyor

