Çalışan Gençlik Meclisi Türkiye'de Marka Haline Geliyor
Konya Büyükşehir Belediyesi Çalışan Gençlik Meclisinin Haftalık Buluşmasına katılarak çalışan gençlerle bir araya geldi. Çalışan Gençlik Meclisi’nin Türkiye’de bir marka haline gelmeye başladığını belirten yetkili, “Ülkemiz için üretiyor, istihdam oluşturuyorsunuz. Biz de sizlere destek olmak için elimizden geleni yapmaya gayret ediyoruz. Toprağa saçtığımız tohum artık gövdesi sağlamlaşmış, dallarıyla gölge oluşturan bir yapıya kavuştu” dedi.
Konya Büyükşehir Belediyesi Haberleri
- 22-06-202613:12 Dünya Kupası'na Hazırlanan Özel Sporcuların Güç Merkezi Yine Konya Oldu
- 22-06-202605:48 Konya Büyükşehir Belediyesporlu Emine Rana Adıgüzel Avrupa Üçüncüsü Oldu
- 22-06-202605:48 Başkan Altay, Yükseköğretim Kurumları Sınavı'na Girecek Tüm Gençlere Başarılar Diledi
- 21-06-202622:23 Başkan Altay: '5'incisini Düzenlediğimiz Halk Oyunları Şöleni Artık Şehrimiz İçin Devasa Bir Kültür Şölenidir'
- 15-06-202617:43 Konya Büyükşehir Belediyesi Hicri Yeni Yılı Kutladı
- 15-06-202617:43 Konya'da Yerin Altında da Belediyecilik Mührü Vuruluyor
- 14-06-202619:22 Ladikli Ahmet Hüdai Vefatının 57. Yıl Dönümünde Anıldı
- 13-06-202621:00 Yurtlar Bölgesi'nde Tramvay Hattı İçin Köprü Çalışmaları Devam Ediyor
- 13-06-202613:34 Lima'da Kültür, Sanat ve Maneviyat Etkinlikleri Gerçekleşti
- 12-06-202622:16 Halk Oyunları Şöleni'nde Heyecan Başlıyor

