Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Karabük'te
Belediye Başkanı Özkan Çetinkaya sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada; "Karabük’ümüzde bir dizi ziyaret ve incelemelerde bulunmak üzere gelen Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Murat Kurum ile Karabük Valiliği'nde bir araya geldik. Şehrimizin geleceğini şekillendiren projeler üzerine değerlendirmelerde bulunduk. Karabük için uyum ve iş birliği içerisinde çalışmayı sürdürüyoruz" dedi.




Karabük Belediyesi Haberleri
- 22-06-202612:55 Başkan Çetinkaya'dan Babalar Günü Kutlama Mesajı
- 22-06-202605:30 İsimler Değişse De Değerleri Aynı
- 21-06-202622:06 Sınav Günü Sessizlik Günü
- 21-06-202622:06 Kastamonu Askeralma Bölge Başkanı Aktaş Ve Zonguldak Askerlik Şubesi Başkanı Kafalı'dan Başkan Çetinkaya'ya Ziyaret
- 16-06-202600:53 Asfalt Serim Çalışmalarımızı Kesintisiz Sürdürüyoruz
- 16-06-202600:53 Şehrimizde Edebiyat Rüzgarları Esmeye Devam Ediyor
- 15-06-202617:24 Başkan Çetinkaya: 'jandarma Teşkilatımızın 187. Kuruluş Yıl Dönümü Kutlu Olsun'
- 15-06-202617:24 Karabük Milli Heyecan İçin Tek Yürek Oldu
- 14-06-202604:09 Yenişehir Yazlık Sinema Tarihi Bir Törenle Yeniden Açıldı
- 13-06-202620:43 Yenişehir Yazlık Sinema'da Dünya Kupası Maç Yayını İçin Ücretsiz Ulaşım

