Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Murat Kurum Karabük'te
Belediye Başkanı Özkan Çetinkaya sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada; "Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Murat Kurum ile birlikte belediyede bir araya gelerek şehrimizde yürütülen projeler üzerine değerlendirmelerde bulunduk. Karabük’ün geleceğini şekillendiren yatırımları, Türkiye Yüzyılı vizyonu doğrultusunda kararlılıkla sürdürüyoruz. Daha yeşil, daha modern ve daha yaşanabilir bir Karabük için çalışmaya devam edeceğiz" dedi.






Karabük Belediyesi Haberleri
- 22-06-202612:55 Başkan Çetinkaya'dan Babalar Günü Kutlama Mesajı
- 22-06-202605:30 İsimler Değişse De Değerleri Aynı
- 21-06-202622:06 Sınav Günü Sessizlik Günü
- 21-06-202622:06 Kastamonu Askeralma Bölge Başkanı Aktaş Ve Zonguldak Askerlik Şubesi Başkanı Kafalı'dan Başkan Çetinkaya'ya Ziyaret
- 16-06-202600:53 Asfalt Serim Çalışmalarımızı Kesintisiz Sürdürüyoruz
- 16-06-202600:53 Şehrimizde Edebiyat Rüzgarları Esmeye Devam Ediyor
- 15-06-202617:24 Başkan Çetinkaya: 'jandarma Teşkilatımızın 187. Kuruluş Yıl Dönümü Kutlu Olsun'
- 15-06-202617:24 Karabük Milli Heyecan İçin Tek Yürek Oldu
- 14-06-202604:09 Yenişehir Yazlık Sinema Tarihi Bir Törenle Yeniden Açıldı
- 13-06-202620:43 Yenişehir Yazlık Sinema'da Dünya Kupası Maç Yayını İçin Ücretsiz Ulaşım

