Ergan Dağı Ağaçlandırma Toplantısı Yapıldı
Vali Hamza Aydoğdu başkanlığında, vali yardımcıları Mehmet Emre Canpolat ve Hüseyin Aydın, Erzurum Orman Bölge Müdürü Serkan Karakurt, EBYÜ Öğretim Görevlisi Doç. Dr. Ferit Bayata, Erzincan Orman İşletme Müdürü Adem Erdal ve ilgili teknik personellerin katılımıyla "Ergan Dağı Ağaçlandırma Toplantısı" düzenlendi.
Valilik Toplantı Salonu'nda düzenlenen toplantıda Erzurum Orman Bölge Müdürü Serkan Karakurt tarafından sunum eşliğinde, Ergan Dağı'nda bugüne kadar yapılan çalışmalar ile 2026 yılında yapılacak olan ağaçlandırma çalışmaları ve yapılan hazırlıklar hakkında bilgiler verildi.
Vali Hamza Aydoğdu, gelecek nesillere bırakacağımız en önemli miraslardan birinin de daha yeşil bir Erzincan ve daha yeşil bir Türkiye olduğunu belirterek Ergan Dağı'nda ve il genelinde yapılan ve yapılacak ağaçlandırma çalışmalarında başta Orman Teşkilatı personelleri olmak üzere emeği geçen herkese teşekkür etti.
Erzincan Kaymakamlığı Haberleri
- 19-06-202613:30 Erzincanlı Sporcularımız Türkiye Karate Yıldızlar Ligi 1. Etap Müsabakalarından 28 Madalya ile Döndü.
- 18-06-202622:41 Davut Sulari Halk Eğitimi Merkezi Açılış Töreni
- 17-06-202616:42 Valimiz Sayın Hamza Aydoğdu, birim amirleriyle birlikte TEDAŞ Erzincan Eğitim ve Sertifikasyon Merkezi İşletme Müdürlüğünü ziyaret etti.
- 16-06-202618:26 KÖYDES İl Tahsisat Komisyon Toplantısı
- 16-06-202618:26 Valimiz Sayın Hamza Aydoğdu, İlkokullar Fiziksel Etkinlik Oyunları Final Müsabakaları'na katıldı.
- 15-06-202620:10 Vali Hamza Aydoğdu İzzetpaşa Ortaokulu Futsal Takımını Kabul Etti
- 05-06-202618:07 Türkiye Çevre Haftası Etkinlikleri Düzenlendi
- 05-06-202618:07 Halk Günü Buluşmasında Sorunlar Dinlendi
- 04-06-202619:47 Tandırlı Köyü'nde Ziyaret ve Çalışmalar
- 04-06-202619:47 Ekinci Köyü'nde İhtiyaçlar Dinlendi ve Çözümler Üretildi

