Sevgili Öğrenciler,

Bir haftalık ara tatil süreci bugün başlıyor. Yoğun bir eğitim döneminin ardından bu kısa mola, hem dinlenmek hem de kendinizi geliştirmek için önemli bir fırsattır. Tatil boyunca ailenizle, arkadaşlarınızla ve sevdiklerinizle vakit geçirirken; büyüklerinizi ziyaret etmeyi, kitap okumayı, çevrenizi keşfetmeyi ve ilgi duyduğunuz alanlarda kendinizi geliştirmeyi unutmayınız. Tatil dönüşünde okullarımızda sizleri yenilenmiş bir enerji ve heyecanla bekliyor olacağız.

Kıymetli Öğretmenler,

Özverili çalışmalarınızla dolu bir dönemi geride bırakırken ara tatile ulaşmanın huzurunu yaşıyoruz. Bu süre zarfında gerçekleştirilecek mesleki çalışma programları, hem yapılan çalışmaların değerlendirilmesi hem de yeni döneme hazırlık açısından büyük önem taşımaktadır. Emekleriniz, fedakârlığınız ve eğitime kattığınız değer için teşekkür ediyor; verimli ve dinlendirici bir ara tatil geçirmenizi diliyorum.

Yaşar Ciğer

İl Millî Eğitim Müdürü

Haber: Nejdet Işık

Sonraki Haber LGS Motivasyon Kampı Gönüllü Öğretmenler Bilgilendirme Toplantısı Yapıldı

Yorum Yap