Jandarma Teşkilatı 187. Kuruluş Yıl Dönümünü Kutluyor
Jandarma Teşkilatının 187. kuruluş yıl dönümü dolayısıyla İl Jandarma Komutanı J. Alb. Murat Kaya ve beraberindeki heyet, Vali Dr. Naci Aktaş’ı ziyaret etti.
Köklü geçmişi, üstün görev anlayışı, yüksek disiplini ve modern kapasitesiyle devletin en güçlü güvenlik kurumlarından biri olan Jandarma Teşkilatının kuruluş yıl dönümünü kutlayan Vali Aktaş; milletin huzuru, kamu düzeninin korunması ve ülkenin güvenliği için gece gündüz demeden görev yapan tüm jandarma personeline başarılar diledi.
Nazik kabulleri nedeniyle Vali Aktaş’a teşekkür eden Albay Kaya, Jandarma’nın mevcut durumu, asayişin ve huzurun temini noktasında yürütülen faaliyetler ve 187. yıl kutlama programı konusunda bilgiler verdi.
Afyonkarahisar’da il merkezi, 17 ilçe, 42 belde, 421 köy ve 430 mahallede 14 bin kilometrekarelik bir alanda asayiş ve güvenlik hizmetlerini büyük gayret ve fedakarlıkla başarıyla yürüten Afyonkarahisar İl Jandarma Komutanlığı personeline teşekkür eden Vali Aktaş, tüm personelin 187. kuruluş yılını kutladı.
Afyonkarahisar Valiliği Haberleri
- 23-06-202617:19 Sağlıklı Yaşam Ligi Yarışmalarında Derece Elde Eden Okullar Ödüllerini Aldı
- 22-06-202619:04 Hayırsever Desteğiyle Emirdağ İlçesine Kur’an Kursu
- 17-06-202620:10 2. Afyonkarahisar Uluslararası Blok Mermer Fuarı Kapılarını Ziyaretçilerine Açtı
- 12-06-202620:38 Jandarma Teşkilatı 187. Kuruluş Yıl Dönümünü Kutluyor
- 09-06-202615:33 Rabia Albay İlkokulu İçin Protokol İmzalandı
- 07-06-202603:32 Dinar İlçesinde Vali Naci Aktaş'ın Ziyaretleri
- 03-06-202617:24 Halk Eğitimi Merkezi Kursiyerleri Yıl Sonu Sergisi Açıldı
- 03-06-202617:24 Muhtarlar ve Kurum Müdürleriyle Koordinasyon Toplantısı Yapıldı
- 24-05-202604:12 Bayram Süresince Tüm Tedbirler Alındı, 10 Bin 301 Personel Görevde
- 22-05-202621:49 Kurban Bayramı Bayramlaşma Programı Taş Medrese’de Gerçekleştirildi

