Karabük'te Cami ve Mescitlerde Gül Kokusu Hazırlığı
Karabük Belediyesi, üç ayların başlangıcını müjdeleyen Regaip Kandili dolayısıyla kent genelindeki cami ve mescitlerde özel bir çalışma gerçekleştirdi. Belediye ekipleri tarafından yapılan uygulama kapsamında ibadethanelerde gül suyu sıkılarak kandil gecesine hazırlık yapıldı.
Kandil öncesinde yürütülen çalışmayla birlikte vatandaşların ibadetlerini daha huzurlu ve ferah bir ortamda gerçekleştirmeleri amaçlandı. Camilerde oluşan hoş koku, Regaip Kandili’nin anlamına uygun bir atmosfer oluşturdu.
Belediye Başkanı Özkan Çetinkaya, yapılan çalışmalara ilişkin değerlendirmesinde şu ifadelere yer verdi: "Regaip Kandili; duaların, niyetlerin ve gönüllerin arındığı müstesna gecelerden biridir. Hemşehrilerimizin bu anlamlı gecede ibadetlerini daha huzurlu bir ortamda yapabilmeleri için cami ve mescitlerde böyle bir uygulama gerçekleştirdik. Regaip Kandili’nin şehrimize, ülkemize ve tüm İslam âlemine hayırlar getirmesini diliyorum."





Karabük Belediyesi Haberleri
- 22-06-202612:55 Başkan Çetinkaya'dan Babalar Günü Kutlama Mesajı
- 22-06-202605:30 İsimler Değişse De Değerleri Aynı
- 21-06-202622:06 Sınav Günü Sessizlik Günü
- 21-06-202622:06 Kastamonu Askeralma Bölge Başkanı Aktaş Ve Zonguldak Askerlik Şubesi Başkanı Kafalı'dan Başkan Çetinkaya'ya Ziyaret
- 16-06-202600:53 Asfalt Serim Çalışmalarımızı Kesintisiz Sürdürüyoruz
- 16-06-202600:53 Şehrimizde Edebiyat Rüzgarları Esmeye Devam Ediyor
- 15-06-202617:24 Başkan Çetinkaya: 'jandarma Teşkilatımızın 187. Kuruluş Yıl Dönümü Kutlu Olsun'
- 15-06-202617:24 Karabük Milli Heyecan İçin Tek Yürek Oldu
- 14-06-202604:09 Yenişehir Yazlık Sinema Tarihi Bir Törenle Yeniden Açıldı
- 13-06-202620:43 Yenişehir Yazlık Sinema'da Dünya Kupası Maç Yayını İçin Ücretsiz Ulaşım

