Konya Büyükşehir Belediye Başkanı, Dünya Çiftçiler Günü'nü Kutladı
Uluslararası Tarım Şehirleri Birliği Başkanı ve Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay, tüm çiftçilerin 14 Mayıs Dünya Çiftçiler Günü’nü kutlayarak, “Toprağı emekle yoğuran, üretimiyle ülkemizin gıda güvenliğine katkı sağlayan tüm çiftçilerimizin 14 Mayıs Dünya Çiftçiler Günü’nü en içten duygularımla kutluyorum. Tüm çiftçilerimize bereketli bir sezon diliyorum” dedi.
Konya Büyükşehir Belediyesi Haberleri
- 21-06-202622:23 Başkan Altay: '5'incisini Düzenlediğimiz Halk Oyunları Şöleni Artık Şehrimiz İçin Devasa Bir Kültür Şölenidir'
- 15-06-202617:43 Konya Büyükşehir Belediyesi Hicri Yeni Yılı Kutladı
- 15-06-202617:43 Konya'da Yerin Altında da Belediyecilik Mührü Vuruluyor
- 14-06-202619:22 Ladikli Ahmet Hüdai Vefatının 57. Yıl Dönümünde Anıldı
- 13-06-202621:00 Yurtlar Bölgesi'nde Tramvay Hattı İçin Köprü Çalışmaları Devam Ediyor
- 13-06-202613:34 Lima'da Kültür, Sanat ve Maneviyat Etkinlikleri Gerçekleşti
- 12-06-202622:16 Halk Oyunları Şöleni'nde Heyecan Başlıyor
- 12-06-202614:43 Kesintisiz İçme Suyu Sağlayacak 290 Milyon Liralık Proje Başlatıldı
- 12-06-202614:43 Belediye Başkanı LGS'ye Girecek Öğrencilere Başarılar Diledi
- 11-06-202623:21 Güneysınır ve Bozkır'da Grup Suyu Projesi Açılışı Gerçekleşti

