Köy Okulu Öğrencileri Şehirde Oyun Parklarıyla Tanıştı

İl Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından hayata geçirilen program kapsamında Ağrı il merkezine bağlı uzak köylerde eğitim gören öğrenciler servis araçlarıyla kent merkezine getirildi. Daha önce şehirdeki oyun alanlarını görme fırsatı bulamayan öğrenciler, modern çocuk parklarında ve oyun alanlarında doyasıya eğlenme imkânı buldu.
Etkinlik kapsamında çocuklar oyun parkurlarında vakit geçirirken çeşitli eğlenceli aktivitelerle keyifli bir gün yaşadı. Gün boyunca arkadaşlarıyla birlikte oyun oynayan öğrencilerin mutluluğu ve heyecanı yüzlerinden okundu.
Program boyunca öğretmenler ve görevli personel öğrencilerle yakından ilgilenirken, çocukların güvenli ve eğlenceli bir ortamda vakit geçirmeleri sağlandı. Çoğu öğrenci için ilk kez şehir merkezindeki bu tür oyun alanlarıyla tanışmak unutulmaz bir deneyim oldu.
İl Milli Eğitim Müdürü Hasan Kökrek, etkinliğe ilişkin yaptığı açıklamada, kırsal bölgelerdeki öğrencilerin sosyal imkanlardan daha fazla yararlanabilmesi için çeşitli çalışmalar yürüttüklerini söyledi.
Kökrek, "İlimizin kırsal kesimlerinde eğitim gören öğrencilerimizin sosyal gelişimlerine katkı sağlamak ve onların farklı ortamları deneyimlemelerine imkan sunmak amacıyla bu etkinliği gerçekleştirdik. Çocuklarımızın yüzlerindeki mutluluk bizim için en büyük kazanımdır. Birçok öğrencimiz ilk kez şehir merkezindeki oyun alanlarıyla tanıştı. Bu tür etkinliklerle öğrencilerimizin hem sosyal yönlerini güçlendirmeyi hem de onlara güzel anılar kazandırmayı hedefliyoruz." dedi.
Etkinliğe katılan öğrenciler de şehir merkezinde oyun alanlarında vakit geçirmekten dolayı büyük mutluluk duyduklarını belirterek kendilerine bu imkânı sunan Kökrek'e teşekkür etti.
Ağrı Milli Eğitim Haberleri
- 20-06-202621:53 14 KÜTÜPHANE AÇILDI, 8 DERSLİKLİ OKULUN TEMELİ ATILDI
- 19-06-202623:39 MİLLİ EĞİTİM İLE ESNAF TEŞKİLATI İŞ BİRLİĞİ DEĞERLENDİRİLDİ
- 19-06-202616:14 DİLİMİZİN ZENGİNLİKLERİ PROJESİ YARIŞMALARINDA DERECEYE GİREN ÖĞRENCİLERE ÖDÜLLERİ VERİLDİ
- 17-06-202619:26 MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRÜ KÖKREK, TÜRKİYE İKİNCİSİ OLAN SEMİH SUHEYB HAN'I KUTLADI
- 17-06-202604:36 EVLİYA ÇELEBİ ÖĞRENCİ DEĞİŞİM PROJESİ KAPSAMINDA GELEN ÖĞRENCİLER AĞIRLANDI
- 05-06-202620:52 Milli Eğitim Müdürü Kökrek, Türkiye Birincisi Öğrenciyi Tebrik Etti
- 05-06-202620:52 Hayat Boyu Öğrenme Şenliklerinde Kursiyerlerin Eserleri Sergilendi
- 03-06-202616:40 Milli Eğitim Müdürü, Türkiye Derecesi Yapan Sporcuları Tebrik Etti
- 01-06-202618:55 Milli Eğitim Müdürü Kökrek, Personelle Bayramlaştı
- 27-05-202607:03 Milli Eğitim Müdürü Hasan Kökrek'ten Kurban Bayramı Mesajı

