Öğrencilerden Geleceğe Yeşil Miras Etkinliği
Karabük Belediyesi Bilim Merkezi’nde gerçekleştirilen etkinlikte, Şehit Ercan Hırçın İlkokulu öğrencileri hatıra fidanlarını toprakla buluşturdu.
Orman Haftası kapsamında düzenlenen programda öğrenciler, Bilim Merkezi içerisinde çevre bilincine yönelik bilgilendirmelere katıldı. Programın devamında ise minik öğrenciler kendi elleriyle fidan dikerek anlamlı bir etkinliğe imza attı.
Etkinlikte dikilen fidanlarla birlikte çocukların doğayla bağ kurması sağlanırken, ortaya renkli ve anlamlı görüntüler çıktı.
Belediye Başkanı Özkan Çetinkaya, etkinliğe ilişkin yaptığı değerlendirmede; "Emanetimiz olan bu toprakları korumak ve gelecek nesillere daha yeşil bir Karabük bırakmak hepimizin ortak sorumluluğudur. Çocuklarımızın küçük yaşta doğaya sahip çıkan bir bilinçle yetişmesi bizler için son derece kıymetlidir. Bugün dikilen her fidan, yarınlarımızın teminatı olan evlatlarımızın doğaya olan sevgisinin bir göstergesidir" ifadelerini kullandı.







Karabük Belediyesi Haberleri
- 23-06-202618:34 Hemşehrilerimize Yeni Nesil Akıllı Duraklarımızı Sorduk
- 23-06-202611:08 Başkan Çetinkaya 5000 Evler Mahallesini Ziyaret Etti
- 23-06-202611:08 Karabük'te Dolu Dolu Yaz Dönemi: Yaz Kursları İçin Kayıtlar Başladı
- 23-06-202603:44 Karabük Belediyesi Peyzaj Çalışmalarında Kuyu Suyu Kullanıyor
- 23-06-202603:44 Karabük'te Babalar Günü Coşkusu Has Bahçe'de Yaşandı
- 22-06-202612:55 Başkan Çetinkaya'dan Babalar Günü Kutlama Mesajı
- 22-06-202605:30 İsimler Değişse De Değerleri Aynı
- 21-06-202622:06 Sınav Günü Sessizlik Günü
- 21-06-202622:06 Kastamonu Askeralma Bölge Başkanı Aktaş Ve Zonguldak Askerlik Şubesi Başkanı Kafalı'dan Başkan Çetinkaya'ya Ziyaret
- 16-06-202600:53 Asfalt Serim Çalışmalarımızı Kesintisiz Sürdürüyoruz

