Okul Müdürleri Değerlendirme Toplantısı Gerçekleştirildi

Bilim ve Sanat Merkezi salonunda düzenlenen toplantıya İl Milli Eğitim Müdürü Hasan Kökrek, İl Milli Eğitim Müdür Yardımcısı Neriman Karakoç, şube müdürleri ve okul müdürleri katıldı. Toplantıda eğitim öğretim faaliyetlerinin genel durumu ile okullarda yürütülen çalışmalar ele alındı. Liselerde spor kulüplerinin kurulması, öğrencilerin sportif faaliyetlere katılımının artırılması ve pansiyonlarda iş sağlığı ve güvenliği kapsamında alınması gereken önlemler görüşülen konular arasında yer aldı. Toplantıda konuşan Kökrek, öğrencilerin akademik gelişiminin yanı sıra sosyal ve fiziksel gelişimlerinin de önemli olduğunu ifade etti.
Liselerde kurulacak spor kulüplerinin öğrencilerin gelişimine katkı sağlayacağını belirten Kökrek, "Okullarımızda spor faaliyetlerinin yaygınlaşması öğrencilerimizin gelişimi açısından önemlidir. Spor yapan gençler disiplinli çalışma alışkanlığı kazanır, takım ruhunu öğrenir ve özgüven geliştirir. Bu nedenle liselerimizde spor kulüplerinin kurulması ve aktif şekilde faaliyet yürütmesi gerekiyor. Okul yöneticilerimizin bu süreci yakından takip etmesini ve öğrencilerin spor faaliyetlerine katılımını artıracak çalışmalar yürütmesini bekliyoruz." dedi.
Pansiyonlu okullarda iş sağlığı ve güvenliği konusunun titizlikle ele alınması gerektiğini ifade eden Kökrek, öğrencilerin güvenli ortamlarda barınmasının öncelikleri arasında bulunduğunu söyledi.
Yangın güvenliği, acil çıkış düzeni, elektrik tesisatı, ısınma sistemleri ve mutfak alanları başta olmak üzere tüm alanlarda gerekli kontrollerin düzenli şekilde yapılması gerektiğini belirten Kökrek, okul yöneticilerinden bu konularda hassasiyet göstermelerini istedi. Toplantı, okul müdürlerinin görüş ve önerilerinin alınmasının ardından sona erdi.
Ağrı Milli Eğitim Haberleri
- 24-06-202622:15 ÖĞRENCİLER ÜRETİYOR, 1040 OKULUN TEMİZLİK İHTİYACI KARŞILANIYOR
- 24-06-202622:15 TÜRK EĞİTİM-SEN AĞRI ŞUBE BAŞKANI KARAKUŞ'TAN MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRÜ KÖKREK'E ZİYARET
- 20-06-202621:53 14 KÜTÜPHANE AÇILDI, 8 DERSLİKLİ OKULUN TEMELİ ATILDI
- 19-06-202623:39 MİLLİ EĞİTİM İLE ESNAF TEŞKİLATI İŞ BİRLİĞİ DEĞERLENDİRİLDİ
- 19-06-202616:14 DİLİMİZİN ZENGİNLİKLERİ PROJESİ YARIŞMALARINDA DERECEYE GİREN ÖĞRENCİLERE ÖDÜLLERİ VERİLDİ
- 17-06-202619:26 MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRÜ KÖKREK, TÜRKİYE İKİNCİSİ OLAN SEMİH SUHEYB HAN'I KUTLADI
- 17-06-202604:36 EVLİYA ÇELEBİ ÖĞRENCİ DEĞİŞİM PROJESİ KAPSAMINDA GELEN ÖĞRENCİLER AĞIRLANDI
- 05-06-202620:52 Milli Eğitim Müdürü Kökrek, Türkiye Birincisi Öğrenciyi Tebrik Etti
- 05-06-202620:52 Hayat Boyu Öğrenme Şenliklerinde Kursiyerlerin Eserleri Sergilendi
- 03-06-202616:40 Milli Eğitim Müdürü, Türkiye Derecesi Yapan Sporcuları Tebrik Etti

