Şehir İçi Trafik Akışını İyileştirme Çalışmaları Başladı
Yalova Belediyesi, şehir içi ulaşımda yaşanan trafik yoğunluğunu azaltmak amacıyla çalışmalarına devam ediyor.
Stadyum Caddesi ile Şehit Ömer Faydalı Caddesi kavşağında yaşanan yoğunluğu çözmek için başlatılan çalışmalar kapsamında ekipler sahaya indi.
Yalova Belediyesi Ulaşım Müdürlüğü tarafından hazırlanan kavşak düzenleme projesi doğrultusunda, Yalova Belediyesi Fen İşleri Müdürlüğü ekipleri bölgede çalışma başlattı. Proje kapsamında kavşak geometrisinin yeniden düzenlenmesi, trafik akışının daha verimli hale getirilmesi ve araç bekleme sürelerinin azaltılması hedefleniyor.
Özellikle günün yoğun saatlerinde sürücülere zor anlar yaşatan kavşakta yapılacak düzenlemelerin tamamlanmasıyla birlikte trafik akışının daha akıcı hale gelmesi bekleniyor. Yetkililer, çalışmaların kısa sürede tamamlanarak vatandaşların hizmetine sunulacağını belirtti.
Yalova Belediyesi Haberleri
- 23-06-202619:33 Başkan Gürel, Safran Deresi'nde Yürütülen Çalışmaları Yerinde İnceledi
- 23-06-202612:07 Başkan Gürel'den Kent Turu
- 23-06-202604:42 Yalovalılar Açık Havada Tiyatro Keyfi Yaşadı
- 23-06-202604:42 Çocuk Ve Genç Kent Orkestrası'ndan Unutulmaz Konser
- 22-06-202606:29 Mattia Ahmet Minguzzi'nin Adı Yalova'da Yaşayacak
- 28-04-202618:41 Yalovalı Sporcular Uluslararası Müsabakalarda Başarı Elde Etti
- 28-04-202618:41 Kocadere Şehitleri Anma Etkinliği Düzenlendi
- 27-04-202620:25 'Sen Ben Misin?' Tiyatro Oyunu Seyirciyle Buluşuyor
- 25-04-202623:38 Şehir İçi Trafik Akışını İyileştirme Çalışmaları Başladı
- 24-04-202616:43 Baykuş LGS Ekibi Yalova'da Öğrencilerle Buluştu

