Sosyal Medyada Kar Yağışı Sonrası Açıklama Yapıldı
Belediye Başkanı Özkan Çetinkaya sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada; "Şehrimizi etkisi altına alan yoğun kar yağışı sonrası arazideyiz. Ana arterlerimizin tamamı açık. Toplu ulaşımda herhangi bir aksaklık yok. Gece, gündüz 47 araç, 200 personel ile çalışmalara devam ediyoruz. Kar memleketimize bereket, hanelerimize huzur, ruhumuza şifa olsun inşallah. Selamlar" dedi.

Karabük Belediyesi Haberleri
- 23-06-202603:44 Karabük Belediyesi Peyzaj Çalışmalarında Kuyu Suyu Kullanıyor
- 23-06-202603:44 Karabük'te Babalar Günü Coşkusu Has Bahçe'de Yaşandı
- 22-06-202612:55 Başkan Çetinkaya'dan Babalar Günü Kutlama Mesajı
- 22-06-202605:30 İsimler Değişse De Değerleri Aynı
- 21-06-202622:06 Sınav Günü Sessizlik Günü
- 21-06-202622:06 Kastamonu Askeralma Bölge Başkanı Aktaş Ve Zonguldak Askerlik Şubesi Başkanı Kafalı'dan Başkan Çetinkaya'ya Ziyaret
- 16-06-202600:53 Asfalt Serim Çalışmalarımızı Kesintisiz Sürdürüyoruz
- 16-06-202600:53 Şehrimizde Edebiyat Rüzgarları Esmeye Devam Ediyor
- 15-06-202617:24 Başkan Çetinkaya: 'jandarma Teşkilatımızın 187. Kuruluş Yıl Dönümü Kutlu Olsun'
- 15-06-202617:24 Karabük Milli Heyecan İçin Tek Yürek Oldu

