Vali İlhami Aktaş, TFF 2. lig Kırmızı grup 24’üncü haftasında gerçekleşen Gebzespor ile Adanaspor mücadelesini izledi.

Gebze Aleattin Kurt Stadı’nda oynanan ve Gebzespor’un 6-0 galibiyetiyle sonuçlanan müsabakayı Vali İlhami Aktaş, Kaymakam Mehmet Ali Özyiğit, Kocaeli Büyükşehir Belediyesi Başkan Vekili Hasan Soba, Gebze Belediye Başkanı Zinnur Büyükgöz, Gebzespor Kulübü Başkanı Yusuf İzzettin Öztürk ve Adanaspor Kulübü Başkanı Ergin Göleli ile birlikte izledi.

Haber: Dursun BÖLÜK

Önceki Haber Ticaret Bakanı Ömer Bolat ve Vali İlhami Aktaş'tan Toplantı
Sonraki Haber MHP Kocaeli İl Başkanı, Vali İlhami Aktaş'ı Ziyaret Etti

Yorum Yap