Zonguldak’ın düşman işgalinden kurtuluşunun 105. yıl dönümü ve Uzun Mehmet’i Anma Günü etkinlikleri kapsamında, Uzun Mehmet Anıtı önünde anma töreni düzenlendi.
 
Saygı duruşunda bulunulması ve İstiklal Marşı’nın okunmasıyla başlayan törende; Türkiye Taşkömürü Kurumu Genel Müdürlüğü, Amelebirliği Başkanlığı, Genel Maden İşçileri Sendikası Genel Başkanlığı ile Maden Mühendisleri Odası Zonguldak Şubesi tarafından Uzun Mehmet Anıtı’na çelenk sunuldu.
 
Törenin ardından Vali Osman Hacıbektaşoğlu, Amelebirliği tarafından hazırlanan fotoğraf sergisini gezdi. Sergide yer alan çalışmalar hakkında yetkililerden bilgi alan Vali Hacıbektaşoğlu, emeği geçenlere teşekkür etti.
 
Önceki Haber Vali Osman Hacıbektaşoğlu'ndan Yavuz Sondaj Gemisine Ziyaret
Sonraki Haber Zonguldak’ın Düşman İşgalinden Kurtuluşunun 105. Yıl Dönümü Törenle Kutlandı

Yorum Yap