Konya Büyükşehir Belediyesi, "Bilimle Keşfediyorum" projesi kapsamında Konya Bilim Merkezi'ni ziyaret eden öğrencilerle bir araya geldi. Merkezin dışında yer alan ilçelerdeki öğrencilere Konya'yı tanıtmak adına önemli etkinlikler gerçekleştirdiklerini belirten yetkililer, bu kapsamda merkez dışındaki ilçelerde yer alan 5. sınıf öğrencilerini Bilim Merkezi’ne getirdiklerini söyledi. Şu ana kadar 11 bin öğrencinin bu etkinliklerden yararlandığını kaydeden yetkililer, “İnşallah bu yıl 28 ilçemizden 14 bin öğrencimiz Bilim Merkezi ile tanışmış olacak. Konya'da özellikle merkez dışında ilçelerde eğitim gören öğrencilerin bu fırsattan yararlanmaları adına önemli bir etkinlik düzenliyoruz. İnşallah çocukların geleceğine bir mum yakmış olduk” dedi.

Haber: ZAFER ARSLAN

Önceki Haber Konya'nın 2043 Ulaşım Vizyonu Paydaşlarla Görüşüldü
Sonraki Haber Başkan Altay ve Kavuş, Konyalıların İlk Teravih Heyecanını Paylaştı

Yorum Yap