Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay, Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı ile Konya Büyükşehir Belediyesi tarafından yürütülen Stadyum-Şehir Hastanesi Tramvay Hattı 2. etabı kapsamında Barış Caddesi’nde yapımı devam eden alt geçit ve istasyon inşaatlarında incelemelerde bulundu. Başkan Altay, “Burada Stadyum-Şehir Hastanesi Tramvay Hattı’ndaki tramvayımızı yeraltına alıyoruz. Böylece, hattın Barış Caddesi Tramvayı ile kesişmesine engel olacak ve trafikte önemli bir rahatlık oluşacak. Konya tarihine geçecek altyapı yatırımlarımız kesintisiz bir şekilde devam ediyor. Özellikle Şehir Hastanesi-Stadyum Tramvay ve bütün raylı sistemlere verdiği destekten dolayı Ulaştırma ve Altyapı Bakanımız Sayın Abdulkadir Uraloğlu’na ve Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı AYGM Genel Müdürümüz Yalçın Eyigün Beye ve ekibine teşekkür ediyorum” dedi.

Haber: ZAFER ARSLAN

Önceki Haber Konya Büyükşehir Belediyesporlu Emine Rana Adıgüzel Avrupa Üçüncüsü Oldu
Sonraki Haber Dünya Kupası'na Hazırlanan Özel Sporcuların Güç Merkezi Yine Konya Oldu

Yorum Yap