2. Gençlik Meclisi Topluluk Ödülleri Sahiplerini Buldu
Konya Büyükşehir Belediyesi Gençlik Meclisi tarafından şehirdeki üniversite öğrenci topluluklarının yıl boyunca yaptıkları proje, etkinlik ve çalışmaların ödüllendirilmesi amacıyla 2. Gençlik Meclisi Topluluk Ödülleri Programı gerçekleştirildi. Programa katılan Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay, “Konya; arkanızda duran güçlü bir kaledir. Bu şehrin en güçlü hikâyesi sizlersiniz. Kendinize güvenin. Düşünmekten, üretmekten, sorgulamaktan ve hayal kurmaktan asla vazgeçmeyin. Bilginizi vicdanla, aklınızı adaletle besleyin. Çünkü güçlü bir gelecek; güçlü bir gençlikle mümkündür. Gençliğe değer verenler, geleceğe yön verir. Sizlere güveniyoruz. Sizlerle birlikte Konya’nın yarınını, Türkiye’nin geleceğini inşa etmeye devam edeceğiz. Ödül alacak topluluklarımızı tebrik ediyorum. Yolunuz her zaman açık olsun” ifadelerini kullandı.
Konya Büyükşehir Belediyesi Haberleri
- 22-06-202620:37 Başkan Altay: 'konya Tarihine Geçecek Altyapı Yatırımlarımız Kesintisiz Bir Şekilde Devam Ediyor'
- 22-06-202613:12 Dünya Kupası'na Hazırlanan Özel Sporcuların Güç Merkezi Yine Konya Oldu
- 22-06-202605:48 Konya Büyükşehir Belediyesporlu Emine Rana Adıgüzel Avrupa Üçüncüsü Oldu
- 22-06-202605:48 Başkan Altay, Yükseköğretim Kurumları Sınavı'na Girecek Tüm Gençlere Başarılar Diledi
- 21-06-202622:23 Başkan Altay: '5'incisini Düzenlediğimiz Halk Oyunları Şöleni Artık Şehrimiz İçin Devasa Bir Kültür Şölenidir'
- 15-06-202617:43 Konya Büyükşehir Belediyesi Hicri Yeni Yılı Kutladı
- 15-06-202617:43 Konya'da Yerin Altında da Belediyecilik Mührü Vuruluyor
- 14-06-202619:22 Ladikli Ahmet Hüdai Vefatının 57. Yıl Dönümünde Anıldı
- 13-06-202621:00 Yurtlar Bölgesi'nde Tramvay Hattı İçin Köprü Çalışmaları Devam Ediyor
- 13-06-202613:34 Lima'da Kültür, Sanat ve Maneviyat Etkinlikleri Gerçekleşti

