Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay, 2026 yılının gelişi vesilesiyle bir mesaj yayımlayarak 2026’nın Konya’ya, ülkeye ve tüm insanlığa hayırlar getirmesini diledi. 2025 yılı boyunca Konya Modeli Belediyecilik anlayışını şehrin her alanına yansıtmaya devam ettiklerini ifade eden Başkan Altay; “Tüm bu gayretimizi yeni yılda da aynı azim ve kararlılıkla sürdürecek; 2026’da Konya’yı tarihine ve potansiyeline yakışır şekilde her alanda yıldızı parlayan bir şehir haline getirmek için çalışmaya devam edeceğiz” dedi.

Haber: ZAFER ARSLAN

Önceki Haber Suriyeli Heyet, Uğur İbrahim Altay'ı Ziyaret Etti ve Hizmetleri İnceledi
Sonraki Haber Karatay Hafızlık Kursu'nda Öğrencilerle Buluşma Gerçekleşti

Yorum Yap