Ağrı Temsilcisi Voleybolda Bölge Şampiyonu Oldu

Yedi ilden takımların katıldığı turnuvada rakipleriyle karşılaşan Ağrı temsilcisi, Erzurum ve Bayburt ekiplerini set vermeden 2-0'lık skorlarla mağlup etti. Başarılı sonuçların ardından takım, bölge şampiyonluğunu elde etti. Bu sonuçla Türkiye genelinde son 32 takım arasına kalan Ağrı temsilcisi, Türkiye yarı finallerine katılma hakkı kazandı.
İl Milli Eğitim Müdürü Hasan Kökrek, yaptığı açıklamada okul yöneticileri, beden eğitimi öğretmenleri ve öğrencileri tebrik ederek, elde edilen başarının il adına gurur verici olduğunu belirtti. Öğrencilerin azim ve disiplinli çalışmayla önemli bir başarıya imza attığını ifade eden Kökrek, Türkiye yarı finallerinde de aynı kararlılıkla mücadele edeceklerine inandığını kaydetti.
Ağrı Milli Eğitim Haberleri
- 20-06-202621:53 14 KÜTÜPHANE AÇILDI, 8 DERSLİKLİ OKULUN TEMELİ ATILDI
- 19-06-202623:39 MİLLİ EĞİTİM İLE ESNAF TEŞKİLATI İŞ BİRLİĞİ DEĞERLENDİRİLDİ
- 19-06-202616:14 DİLİMİZİN ZENGİNLİKLERİ PROJESİ YARIŞMALARINDA DERECEYE GİREN ÖĞRENCİLERE ÖDÜLLERİ VERİLDİ
- 17-06-202619:26 MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRÜ KÖKREK, TÜRKİYE İKİNCİSİ OLAN SEMİH SUHEYB HAN'I KUTLADI
- 17-06-202604:36 EVLİYA ÇELEBİ ÖĞRENCİ DEĞİŞİM PROJESİ KAPSAMINDA GELEN ÖĞRENCİLER AĞIRLANDI
- 05-06-202620:52 Milli Eğitim Müdürü Kökrek, Türkiye Birincisi Öğrenciyi Tebrik Etti
- 05-06-202620:52 Hayat Boyu Öğrenme Şenliklerinde Kursiyerlerin Eserleri Sergilendi
- 03-06-202616:40 Milli Eğitim Müdürü, Türkiye Derecesi Yapan Sporcuları Tebrik Etti
- 01-06-202618:55 Milli Eğitim Müdürü Kökrek, Personelle Bayramlaştı
- 27-05-202607:03 Milli Eğitim Müdürü Hasan Kökrek'ten Kurban Bayramı Mesajı

