Milli Eğitim Müdürü Kökrek, Kız Öğrencilerle İftar Yaptı

İl merkezindeki pansiyonda incelemelerde bulunan Milli Eğitim Müdürü Hasan Kökrek, öğrencilerle birlikte orucunu açtı. İftar sonrası öğrencilerle bir süre sohbet eden Kökrek, dinleme salonunda kız öğrencilerle bir araya gelerek talep ve önerilerini dinledi.
Kökrek, yaptığı konuşmada Ramazan ayının manevi atmosferine vurgu yaparak, "Ramazan ayı; paylaşma, dayanışma, kardeşlik ve gönül birliğinin güçlendiği çok kıymetli bir dönemdir. Bu ayda öğrencilerimizle aynı sofrada buluşmak, onların düşüncelerini doğrudan dinlemek bizim için büyük bir anlam taşıyor. Pansiyonlarımız, öğrencilerimizin kendilerini güvende ve huzurlu hissettikleri eğitim ortamlarıdır. Burada geçirdiğiniz zamanın verimli, sağlıklı ve mutlu olması için tüm imkânlarımızı seferber ediyoruz. Ramazan ayı boyunca da öğrencilerimizle iftar sofralarında bir araya gelmeyi, bu manevi iklimi birlikte yaşamayı sürdüreceğiz." ifadelerini kullandı.
Ziyarette Kökrek'e Şube Müdürü Muhammet Necmi Karaoğlan ile Abdullah Abi eşlik etti.
Ağrı Milli Eğitim Haberleri
- 20-06-202621:53 14 KÜTÜPHANE AÇILDI, 8 DERSLİKLİ OKULUN TEMELİ ATILDI
- 19-06-202623:39 MİLLİ EĞİTİM İLE ESNAF TEŞKİLATI İŞ BİRLİĞİ DEĞERLENDİRİLDİ
- 19-06-202616:14 DİLİMİZİN ZENGİNLİKLERİ PROJESİ YARIŞMALARINDA DERECEYE GİREN ÖĞRENCİLERE ÖDÜLLERİ VERİLDİ
- 17-06-202619:26 MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRÜ KÖKREK, TÜRKİYE İKİNCİSİ OLAN SEMİH SUHEYB HAN'I KUTLADI
- 17-06-202604:36 EVLİYA ÇELEBİ ÖĞRENCİ DEĞİŞİM PROJESİ KAPSAMINDA GELEN ÖĞRENCİLER AĞIRLANDI
- 05-06-202620:52 Milli Eğitim Müdürü Kökrek, Türkiye Birincisi Öğrenciyi Tebrik Etti
- 05-06-202620:52 Hayat Boyu Öğrenme Şenliklerinde Kursiyerlerin Eserleri Sergilendi
- 03-06-202616:40 Milli Eğitim Müdürü, Türkiye Derecesi Yapan Sporcuları Tebrik Etti
- 01-06-202618:55 Milli Eğitim Müdürü Kökrek, Personelle Bayramlaştı
- 27-05-202607:03 Milli Eğitim Müdürü Hasan Kökrek'ten Kurban Bayramı Mesajı

