Müdürlük koordinasyonunda, Rehberlik ve Araştırma Merkezi iş birliğiyle yürütülen Aile Akademileri Projesi kapsamında belge töreni, Şükran Öney Anaokulu'nda gerçekleştirildi.

Yedi hafta süren eğitim programını başarıyla tamamlayan velilere belgeleri takdim edildi. Program kapsamında; Dr. Yaşar Nurullazade, Uzman Diyetisyen Nida Arslan ve Psikolojik Danışman ve Rehber Öğretmen Dilek Şengül tarafından yürütülen eğitim sürecinde aileler; bilinçli ebeveynlik, sağlıklı yaşam ve bağımlılıkla mücadele başlıklarında kapsamlı içeriklerle buluşturuldu.

Törene, Rehberlik ve Araştırma Merkezi Müdürü, psikolojik danışman/rehber öğretmenler ve şube müdürleri katılım sağladı. Eğitim sürecine katkı sunan paydaşların yer aldığı programda veliler, edindikleri kazanımlara ilişkin memnuniyetlerini ifade etti.

Programda gerçekleştirilen sunumda, bağımlılıkla mücadele konusu ele alınırken; ailelerin bu süreçteki rolüne ve farkındalık düzeyinin artırılmasının önemine dikkat çekildi.

Düzce İl Millî Eğitim Müdürlüğü tarafından yürütülen Aile Akademileri Projesi ile aile kurumunun güçlendirilmesi, sağlıklı ve bilinçli nesillerin yetişmesine katkı sunulması hedeflenmektedir.

Önceki Haber Öğrenciler Yapay Zekâ ile Hz. Muhammed'in Hayatını Anlatacak
Sonraki Haber İl Millî Eğitim Müdürü Ramazan Okumaları Programını Değerlendirdi

Yorum Yap