Aile Akademileri Projesi Kapsamında Belge Töreni Düzenlendi

Müdürlük koordinasyonunda, Rehberlik ve Araştırma Merkezi iş birliğiyle yürütülen Aile Akademileri Projesi kapsamında belge töreni, Şükran Öney Anaokulu'nda gerçekleştirildi.
Yedi hafta süren eğitim programını başarıyla tamamlayan velilere belgeleri takdim edildi. Program kapsamında; Dr. Yaşar Nurullazade, Uzman Diyetisyen Nida Arslan ve Psikolojik Danışman ve Rehber Öğretmen Dilek Şengül tarafından yürütülen eğitim sürecinde aileler; bilinçli ebeveynlik, sağlıklı yaşam ve bağımlılıkla mücadele başlıklarında kapsamlı içeriklerle buluşturuldu.
Törene, Rehberlik ve Araştırma Merkezi Müdürü, psikolojik danışman/rehber öğretmenler ve şube müdürleri katılım sağladı. Eğitim sürecine katkı sunan paydaşların yer aldığı programda veliler, edindikleri kazanımlara ilişkin memnuniyetlerini ifade etti.
Programda gerçekleştirilen sunumda, bağımlılıkla mücadele konusu ele alınırken; ailelerin bu süreçteki rolüne ve farkındalık düzeyinin artırılmasının önemine dikkat çekildi.
Düzce İl Millî Eğitim Müdürlüğü tarafından yürütülen Aile Akademileri Projesi ile aile kurumunun güçlendirilmesi, sağlıklı ve bilinçli nesillerin yetişmesine katkı sunulması hedeflenmektedir.
Düzce Milli Eğitim Haberleri
- 18-06-202618:40 DÜZCE'DE İLK NADİR ESERLER SEMPOZYUMU: GEÇMİŞİN HAZİNELERİ GÜN YÜZÜNE ÇIKTI
- 17-06-202620:07 "DİLİMİZİN ZENGİNLİKLERİ" PROJESİNDE BAŞARILAR ÖDÜLLENDİRİLDİ
- 17-06-202620:07 GASTRONOMİ HAZİNELERİ "LEZZET ATLASI" PROGRAMINDA TANITILDI
- 12-06-202620:35 Cemil Meriç'in 110. Yılında Anma Programı Gerçekleştirildi
- 12-06-202620:35 Dünyanın En İyi 5 Sürdürülebilirlik Okulundan Yeşil Bayrak Ödülü
- 10-06-202621:41 LGS Süreci Canlı Yayında Ele Alındı
- 09-06-202623:07 Trafikte Görünürlük: Erişilebilirlik Ortak Sorumluluktur
- 05-06-202621:34 Düzce Öğretmen Akademileri Açılış Programı Gerçekleştirildi
- 04-06-202615:41 Düzce'nin 'Yaşayan Okul Bahçesi' Başarısı İstanbul'da Sergilendi
- 04-06-202615:41 Eğitimin Yüzyılında 3 Yıl Bülteni Yayımlandı

