ANADOLU MEKTEBİ PROGRAMI YIL SONU TOPLANTISI VALİMİZ SAYIN İBRAHİM AKIN'IN TEŞRİFLERİYLE GERÇEKLEŞTİRİLDİ
56
Güncelleme : 22.06.2026 15:55
Yayın : 22.06.2026 15:37

Anadolu Mektebi Yazar Okumaları Programı kapsamında yıl boyunca gerçekleştirilen çalışmaların değerlendirildiği Anadolu Mektebi Yıl Sonu Toplantısı, Valimiz Sayın İbrahim Akın'ın teşrifleriyle Müdürlüğümüz Toplantı Salonu'nda gerçekleştirildi.

Toplantı Anadolu Mektebi İl Koordinatörü Atilla Yaramış'ın Anadolu Mektebi'nin Konya'daki çalışmalarıyla ilgili sunumuyla başladı. Ardından İl Millî Eğitim Müdürümüz Murat Yiğit katılımcılara hitaben bir konuşma gerçekleştirdi. Son olarak Sayın Valimiz hitapta bulunarak öğretmenlerimize yürüttükleri çalışmalardan dolayı teşekkür etti. 

Programda, yıl boyunca okullarımızda yürütülen faaliyetler istişare edilerek yapılan çalışmalar değerlendirildi. Anadolu Mektebi Yazar Okumaları Programı'nın öğrencilerimizin akademik, sosyal, kültürel ve kişilik gelişimlerine sunduğu katkılar üzerinde duruldu.

Toplantı, yürütülen çalışmaların değerlendirilmesi ve yeni döneme ilişkin görüş ve önerilerin paylaşılmasıyla sona erdi.

Haber: ZAFER ARSLAN

Önceki Haber KONYA İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ MAARİF ORKESTRA VE KOROSU'NUN YIL SONU KONSERİ VALİMİZ SAYIN İBRAHİM AKIN'IN KATILIMIYLA GERÇEKLEŞTİ
Sonraki Haber İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRÜMÜZ MURAT YİĞİT, DİJİTAL YAYIN YOLCULUĞU PROJESİ AÇILIŞ PROGRAMINA KATILDI

Yorum Yap