Atık Su Arıtma Yatırımlarıyla 99,8 Milyon Metreküp Su Yeniden Kazandırıldı
Konya Büyükşehir Belediyesi KOSKİ Genel Müdürlüğü, çevre sağlığı açısından büyük önem taşıyan atık suların bertarafı ve arıtılmış suyun yeniden kullanımı konusunda yatırımlarını aralıksız sürdürüyor. Konya Büyükşehir Belediyesi yetkilileri, 2025 yılı içerisinde Ilgın, Çumra, Doğanhisar, Derebucak ve Taşkent İleri Biyolojik Atıksu Arıtma Tesislerinin tamamlanarak hizmete alındığını belirtti. "2025 yılı içerisinde Konya’daki atıksu arıtma tesislerimizde 99 milyon 839 bin 191 metreküp su arıtılarak yeniden kullanıma kazandırıldı. Ayrıca atık çamurlardan 4 milyon 476 bin 286 kilowatt saat elektrik enerjisi üretildi," denildi.
Konya Büyükşehir Belediyesi Haberleri
- 22-06-202613:12 Dünya Kupası'na Hazırlanan Özel Sporcuların Güç Merkezi Yine Konya Oldu
- 22-06-202605:48 Konya Büyükşehir Belediyesporlu Emine Rana Adıgüzel Avrupa Üçüncüsü Oldu
- 22-06-202605:48 Başkan Altay, Yükseköğretim Kurumları Sınavı'na Girecek Tüm Gençlere Başarılar Diledi
- 21-06-202622:23 Başkan Altay: '5'incisini Düzenlediğimiz Halk Oyunları Şöleni Artık Şehrimiz İçin Devasa Bir Kültür Şölenidir'
- 15-06-202617:43 Konya Büyükşehir Belediyesi Hicri Yeni Yılı Kutladı
- 15-06-202617:43 Konya'da Yerin Altında da Belediyecilik Mührü Vuruluyor
- 14-06-202619:22 Ladikli Ahmet Hüdai Vefatının 57. Yıl Dönümünde Anıldı
- 13-06-202621:00 Yurtlar Bölgesi'nde Tramvay Hattı İçin Köprü Çalışmaları Devam Ediyor
- 13-06-202613:34 Lima'da Kültür, Sanat ve Maneviyat Etkinlikleri Gerçekleşti
- 12-06-202622:16 Halk Oyunları Şöleni'nde Heyecan Başlıyor

