Konya Otogarı Sıfır Atık Uygulamasıyla Çevreye Katkı Sağlıyor
Çevre dostu yapısıyla öne çıkan Konya Büyükşehir Belediyesi Şehirler Arası Otobüs Terminali, sürdürülebilir geleceğe katkı sağlamaya devam ediyor. “Temiz Otogar, Temiz Çevre” anlayışıyla yürütülen çalışmalar kapsamında Konya Otogarı’nda 2025 yılında 14,7 ton atık geri dönüşüme kazandırıldı.
Konya Büyükşehir Belediyesi Haberleri
- 22-06-202613:12 Dünya Kupası'na Hazırlanan Özel Sporcuların Güç Merkezi Yine Konya Oldu
- 22-06-202605:48 Konya Büyükşehir Belediyesporlu Emine Rana Adıgüzel Avrupa Üçüncüsü Oldu
- 22-06-202605:48 Başkan Altay, Yükseköğretim Kurumları Sınavı'na Girecek Tüm Gençlere Başarılar Diledi
- 21-06-202622:23 Başkan Altay: '5'incisini Düzenlediğimiz Halk Oyunları Şöleni Artık Şehrimiz İçin Devasa Bir Kültür Şölenidir'
- 15-06-202617:43 Konya Büyükşehir Belediyesi Hicri Yeni Yılı Kutladı
- 15-06-202617:43 Konya'da Yerin Altında da Belediyecilik Mührü Vuruluyor
- 14-06-202619:22 Ladikli Ahmet Hüdai Vefatının 57. Yıl Dönümünde Anıldı
- 13-06-202621:00 Yurtlar Bölgesi'nde Tramvay Hattı İçin Köprü Çalışmaları Devam Ediyor
- 13-06-202613:34 Lima'da Kültür, Sanat ve Maneviyat Etkinlikleri Gerçekleşti
- 12-06-202622:16 Halk Oyunları Şöleni'nde Heyecan Başlıyor

