Geçtiğimiz günlerde Elazığ Belediyesi bünyesinde hizmet veren bir toplu ulaşım aracında, rutin sefer sırasında yaşanan bayrak sevgisi tüm Türkiye’nin takdirini kazandı.

Otobüs ile yolculuk eden Perihan Kaplan isimli vatandaş, panoda bulunan ay yıldızlı Türk Bayrağı’nı elindeki mendille silerek gösterdiği özenli ve duyarlı davranışıyla sosyal medyada geniş yankı uyandırdı.

Elazığ Belediyesi, bu örnek davranışın ardından Perihan Kaplan’ı makamında ağırladı. Gösterdiği duyarlı tutum nedeniyle Kaplan’a teşekkür edilerek kendisine Türk Bayrağı armağan edildi.

Elazığ Belediyesi yetkilileri; “Perihan Kaplan, bu güzel hareketiyle Elazığ’ın milliyetçi ve muhafazakar ruhunu bir kez daha tüm Türkiye’ye göstermiş oldu. Elazığ, milliyetçi yönüyle tüm Türkiye’ye örnek olan bir şehir. Kendilerinin Türk Bayrağı’na yönelik otobüste sergilemiş olduğu o güzel hareket, oldukça fazla takdir topladı. Bundan dolayı kendilerine çok teşekkür ediyoruz.” dedi.

Perihan Kaplan ise nazik kabulleri ve kıymetli hediyeleri için Elazığ Belediyesi yetkililerine teşekkür etti.

Önceki Haber Elazığ Belediyesi'nden Ücretsiz Ulaşım Desteği
Sonraki Haber Başkan Şerifoğulları, Olgunlar Mahallesi'nde Vatandaşlarla Buluştu

Yorum Yap