Bosna Hersek Temsilciler Meclisi Başkanı Zvizdić: 'Kalbimiz Her Zaman Türkiye ile Beraber'
Konya Büyükşehir Belediyesi Başkanı Uğur İbrahim Altay, Hazreti Mevlâna’nın 752. Vuslat Yıl Dönümü Uluslararası Anma Törenleri'ne katılmak üzere Konya’ya gelen Bosna Hersek Temsilciler Meclisi Başkanı Denis Zvizdić ile bir araya geldi. Şeb-i Arus davetine icabet ettiği için Zvizdić’e teşekkür eden Altay, “İnşallah şehirlerimiz arasındaki kardeşliğin ve ticaretin ilerlemesine ziyaretleri vesile olacaktır” dedi. Zvizdić, “Bir taraftan Avrupa’ya ilerlemek durumundayız ama gönlümüz, kalbimiz her zaman Türkiye’yle beraber” ifadelerini kullandı. Şeb-i Arus için Konya’ya gelen Diyanet İşleri Başkanı Prof. Dr. Safi Arpaguş ve Birleşik Krallık Parlamentosu Manchester Rusholme Milletvekili Afzal Khan da Altay’ı ziyaret etti.
Konya Büyükşehir Belediyesi Haberleri
- 23-06-202618:52 Türkiye Gençlik Savunuculuk Forumu Konya'da Gençleri Bir Araya Getirecek
- 23-06-202618:52 Avrupa Bisiklet Başkenti Konya Resim Yarışması Sonuçlandı
- 23-06-202611:26 Konya Büyükşehir'in Baba-oğul Kampı İçin Kayıt Alınıyor
- 23-06-202604:01 Bilgehanelerde Yaz Dönemi Kayıtları Başladı
- 23-06-202604:01 Avrupa Bisiklet Başkenti Konya'da Granfondo Heyecanı
- 22-06-202620:37 Başkan Altay: 'konya Tarihine Geçecek Altyapı Yatırımlarımız Kesintisiz Bir Şekilde Devam Ediyor'
- 22-06-202613:12 Dünya Kupası'na Hazırlanan Özel Sporcuların Güç Merkezi Yine Konya Oldu
- 22-06-202605:48 Konya Büyükşehir Belediyesporlu Emine Rana Adıgüzel Avrupa Üçüncüsü Oldu
- 22-06-202605:48 Başkan Altay, Yükseköğretim Kurumları Sınavı'na Girecek Tüm Gençlere Başarılar Diledi
- 21-06-202622:23 Başkan Altay: '5'incisini Düzenlediğimiz Halk Oyunları Şöleni Artık Şehrimiz İçin Devasa Bir Kültür Şölenidir'

