Konya Büyükşehir Belediyesi KOSKİ Genel Müdürlüğü, su kaynaklarını korumak ve tasarrufu artırmak amacıyla belediyeye bağlı tüm hizmet binalarındaki manuel muslukları fotoselli sistemlerle yeniliyor. Toplam 1.000 musluğun değiştirilmesini hedefleyen çalışma; ana hizmet binasından KOMEK’lere, sosyal tesislerden idari birimlere kadar geniş bir alanda eş zamanlı olarak yürütülüyor. Projeyle su tüketiminin yüzde 30-50 oranında azaltılması öngörülüyor.

Haber: ZAFER ARSLAN

Önceki Haber Şehir Kütüphanesi, Şehrin Sembol Yapılarından Biri Olacak
Sonraki Haber 752. Vuslat Yıl Dönümü Uluslararası Anma Törenleri Tanıtıldı

Yorum Yap