Manisa Büyükşehir Belediyesi, yaz aylarında halk sağlığını korumak ve haşere kaynaklı olumsuzlukların önüne geçmek amacıyla vektörle mücadele çalışmalarını il genelinde aralıksız sürdürüyor. Veteriner İşleri Dairesi Başkanlığı Vektörlerle Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri, hava sıcaklıklarının yükselmesiyle birlikte ilaçlama çalışmalarını yoğunlaştırırken, Akhisar'da 25 araç ve 35 personelle kapsamlı çalışma yürüttü.

Karasinek, sivrisinek ve diğer vektörlerin üreme alanlarını hedef alan ekipler; parklar, yeşil alanlar, sokaklar, açık alanlar, sulak bölgeler ve risk oluşturan noktalarda planlı ilaçlama uygulamaları gerçekleştiriyor. Gece ve gündüz sürdürülen çalışmalarla yaz mevsiminde oluşabilecek olumsuzlukların önüne geçilmesi hedefleniyor.

Halk Sağlığı Önceliğimiz
Manisa Büyükşehir Belediyesi yetkilileri, vektörle mücadelenin halk sağlığını doğrudan ilgilendiren temel bir hizmet olduğunu belirterek, "17 ilçenin tamamında ekipler planlı ve kesintisiz şekilde görev yapıyor. Yaz boyunca vatandaşların sağlıklı ve huzurlu bir ortamda yaşamlarını sürdürebilmeleri için ilaçlama çalışmalarını bilimsel yöntemlerle ve belirlenen program doğrultusunda sürdüreceğiz. Manisa'nın her noktasında aynı hizmet kalitesini sunmaya devam edeceğiz." dedi.

Çalışmalar Planlı Şekilde Sürdürülüyor
Vektörlerle Mücadele Şube Müdürü Veteriner Hekim Uğur Dilik ise çalışmaların il genelinde program dahilinde yürütüldüğünü belirterek, “17 ilçede ilaçlama uygulamalarını planlı şekilde sürdürüyoruz. Vatandaşların sağlığı için sinek ve diğer haşerelerin üreme alanlarını düzenli olarak ilaçlıyor, gerekli tüm noktalarda mücadeleye aralıksız devam ediyoruz.” ifadelerini kullandı.

Haber: Mustafa Kemal DEMİR

Önceki Haber Manisa'da Karne Sevinci Şenlikle Kutlandı
Sonraki Haber Fresh Park Açılıyor

Yorum Yap