Eğitimde Başarı Gösteren Öğrenci ve Öğretmenler Ödüllendirildi
Giresun İl Milli Eğitim Müdürlüğüne bağlı okul ve kurumlarda 2025-2026 eğitim-öğretim döneminde çeşitli yarışma ve projelerde üstün başarı gösteren öğrenci ve öğretmenler için ödül töreni düzenlendi.
Yapılan çalışmaların tanınırlığını artırmak ve başarılı paydaşları desteklemek amacıyla düzenlenen tören, 24 Haziran 2026 tarihinde Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği İl Müdürlüğü Çotanak Konferans Salonu’nda gerçekleştirildi.
Törene Vali Mustafa Koç ve eşi Neslihan Gül Koç hanımefendi, il protokolü, İl ve İlçe Milli Eğitim Müdürleri ile Merkez İlçe okul ve kurum müdürleri katıldı.
Yıl boyunca akademik, sportif ve sosyal alanlarda dereceye giren 125 öğrenci ile 46 öğretmene başarı ödülleri takdim edildi. Teknoloji yarışmaları, bilimsel yarışmalar, spor müsabakaları ve TÜBİTAK projeleri gibi farklı kategorilerde elde edilen başarılar, törende ayrıntılı olarak paylaşıldı.
Törende konuşan Vali Mustafa Koç, eğitim camiasının başarılarıyla gurur duyduklarını belirterek, “Devlet olarak varlık sebebimiz millete hizmettir. Büyük ve güçlü Türkiye’nin gerçekleşmesine vesile olacak olanlar, bugün bizleri gururlandıran, her alanda kendisini yetiştiren bu gençlerimizdir.
Sizlerin elde ettiği bu başarılar, gelecekteki hayat mücadeleniz için birer idmandır. Bu başarıların temelinde öğretmenlerimizin disiplini, özverisi ve şefkati vardır.
Tüm öğretmenlerimizi, öğrencilerimizi ve onlara her zaman destek olan velilerimizi yürekten tebrik ediyorum” dedi.
Öğrencilere hitaben yaptığı konuşmada, hayatın her aşamasında azimle çalışmanın önemine değinen Vali Koç, “Giresun’da eğitim gören yaklaşık 60 bin öğrencimizin her biri bizim için çok kıymetlidir. Biz sizlerle her zaman gurur duyuyoruz. Önümüzdeki eğitim-öğretim dönemine de hep beraber daha güçlü ve daha başarılı bir şekilde girmeyi temenni ediyorum” ifadelerini kullandı.
Program, başarılı öğrenci ve öğretmenlere ödüllerinin verilmesiyle sona erdi.
Giresun Kaymakamlığı Haberleri
- 25-06-202619:49 Giresun'a İki Önemli Yatırım İçin Protokol İmzalandı
- 24-06-202621:14 Eğitimde Başarı Gösteren Öğrenci ve Öğretmenler Ödüllendirildi
- 23-06-202600:45 130 Bin Samuray Arısı Doğaya Salındı
- 17-06-202618:26 Köydes 2026 Yılı Projeleri İçin İstişare Toplantısı
- 15-06-202621:54 Giresun'da Teknoloji Rüzgarı: 2. İnsansız Hava Aracı Festivali Gerçekleştirildi
- 15-06-202614:22 Jandarma Teşkilatının 187. Kuruluş Yıl Dönümü Etkinliği
- 15-06-202614:22 Vali Mustafa Koç, TÜGVA Yaz Okulları Lansman Programına Katıldı
- 12-06-202603:31 Giresun Üniversitesi 2025-2026 Mezuniyet Töreni Gerçekleşti
- 06-06-202618:17 Giresun'un Yeşil Lezzetleri 4. Kez Dünya Sahnesinde
- 05-06-202612:22 5 Haziran Dünya Çevre Günü İçin Resim Sergisi Düzenlendi








