Emekliye Ayrılan Emniyet Müdürüne Plaket Takdim Edildi
Plaket Takdimi
Müdürlük kadrosunda görev yaparken emekliye ayrılan 4. Sınıf Emniyet Müdürü Mehmet Asarcık’a, İl Emniyet Müdürü Serkan Karaman tarafından Hizmet Anısı Plaketi takdim edilmiştir.
Teşkilata sunduğu hizmetler ve özverili çalışmaları dolayısıyla kendisine teşekkür edilir, emeklilik hayatında ailesiyle birlikte sağlıklı, huzurlu ve mutlu bir ömür dilenir.
#GüvenliŞehirNevşehir

Nevşehir Emniyet Müdürlüğü Haberleri
- 19-06-202621:20 Elektrikli Bisiklet ve E-Scooter Bilgilendirme
- 18-06-202615:40 Narkotik Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü Bilgilendirme Çalışmaları
- 18-06-202615:40 Makam Ziyareti
- 16-06-202618:52 Toplum Destekli Polislik Faaliyetleri
- 16-06-202618:52 Makam Ziyareti
- 16-06-202611:25 Makam Ziyareti
- 16-06-202611:25 Jandarma 187. Kuruluş Yılı Ziyareti
- 15-06-202620:36 Emekliye Ayrılan Emniyet Müdürüne Plaket Takdim Edildi
- 15-06-202613:04 Jandarma Teşkilatı 187. Kuruluş Yılını Kutladı
- 15-06-202613:04 İl Emniyet Müdürü Serkan Karaman'a Ziyaret Gerçekleştirildi

