Plaket Takdimi

Müdürlük kadrosunda görev yaparken emekliye ayrılan 4. Sınıf Emniyet Müdürü Mehmet Asarcık’a, İl Emniyet Müdürü Serkan Karaman tarafından Hizmet Anısı Plaketi takdim edilmiştir.

Teşkilata sunduğu hizmetler ve özverili çalışmaları dolayısıyla kendisine teşekkür edilir, emeklilik hayatında ailesiyle birlikte sağlıklı, huzurlu ve mutlu bir ömür dilenir.

#GüvenliŞehirNevşehir

Haber: ZAFER ARSLAN

Önceki Haber Jandarma Teşkilatı 187. Kuruluş Yılını Kutladı
Sonraki Haber Makam Ziyareti

Yorum Yap