Emniyet Müdürü Serkan Karaman'ın

Polis Merkezi ile Kahvaltı Programı

İl Emniyet Müdürü Serkan Karaman, Şehit İsmail Arslan Polis Merkezi Amirliğini ziyaret ederek personel ile kahvaltı programında bir araya geldi.

Yapılan çalışmalar hakkında bilgi alarak incelemelerde bulunan Emniyet Müdürü, personele kolaylıklar diledi.

#GüvenliŞehirNevşehir

Haber: ZAFER ARSLAN

Önceki Haber Tehlikeli Araç Kullanan Sürücüye Cezai İşlem Uygulandı
Sonraki Haber Jandarma Teşkilatı 187. Kuruluş Yılını Kutladı

Yorum Yap