Konya Büyükşehir Belediyesi, “Geleceğe Nefes, Konya’ya Hayat” temasıyla Ardıçlı Ağaçlandırma Sahasında fidan dikim programı düzenledi. Öğrencilerle birlikte fidan diken Konya Büyükşehir Belediye Başkanı, “2019 yılından bu yana 6 farklı ağaçlandırma sahasında 5.6 milyon metrekare alanda 1 milyon 730 bin fidanı toprakla buluşturduk. Yine 2019 yılından bu yana peyzaj düzenlemeleri, ilçeler ve kamu kurumlarına yapılan desteklerle birlikte 3 milyon 22 bin fidan, süs ve çalı bitkisini doğaya kazandırdık. 2025 yılında yaklaşık 100 bin yeni fidanı toprakla buluşturmuş olacağız. Siz değerli evlatlara yeşille ve doğayla bütünleşmiş bir şehir bırakmak için gayret etmeye devam edeceğiz.”

Haber: ZAFER ARSLAN

Önceki Haber Keykubad Göç ve Kervan Yolu Projesi İçin İş Birliği Protokolü İmzalandı
Sonraki Haber Konya Büyükşehir Gençlik Meclisi Gençler İçin Etkinlikler Düzenliyor

Yorum Yap