İL MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRÜMÜZ MEHMET ALİ KATİPOĞLU BAŞKANLIĞINDA HAFTALIK DEĞERLENDİRME TOPLANTISI GERÇEKLEŞTİRİLDİ
18
Güncelleme : 22.06.2026 09:45
Yayın : 22.06.2026 09:44

İl Millî Eğitim Müdürümüz Mehmet Ali KATİPOĞLU başkanlığında idarecilerimizin katılımıyla haftalık olağan eğitim-öğretim değerlendirme toplantısı gerçekleştirildi.

Toplantıya; Eğitim Müfettişleri Başkanı Özgür KAYA, Müdürlüğümüz Avukatı Furkan KORKMAZ, İl Millî Eğitim Müdür Yardımcıları Alpaslan KANAR ve Bilal BAYSAL, İl Millî Eğitim Şube Müdürleri Abdulkadir POLAT, Emin KORKMAZ, Fatih AKTAR ve Levent KILIÇ katılım sağladı.

Toplantıda; Bakanlığımızın Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli ve eğitim politikaları doğrultusunda il genelinde yürütülen çalışmalar, yıl sonu iş ve işlemleri, eğitim-öğretim faaliyetlerinin daha nitelikli hale getirilmesine yönelik uygulamalar kapsamlı şekilde ele alındı. İl Millî Eğitim Müdürümüz Mehmet Ali KATİPOĞLU, Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli kapsamında "erdem-değer-eylem" çerçevesinde planlanan faaliyetleri içeren "Dönem Sonu Kültür, Sanat ve Spor Faaliyetleri Haftası kapsamında okullarımızda gerekli planlamaların yapılarak sürecin hassasiyetle takip edilmesini istedi.

İdarecilerimizin sorumluluk alanlarına ilişkin İl Millî Eğitim Müdürümüze brifing sunduğu toplantı, karşılıklı görüş alışverişi ile iyi dilek ve temennilerin ardından sona erdi.

Önceki Haber TARİH VE KÜLTÜR "FETİHTEN MİLLÎ MÜCADELE'YE AMASYA" DEFİLESİNDE BULUŞTU
Sonraki Haber İL MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRÜMÜZ MEHMET ALİ KATİPOĞLU'NUN BABALAR GÜNÜ MESAJI

Yorum Yap