İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRÜMÜZ SAYIN HÜSEYİN KIR'IN 2025-2026 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI SONU MESAJI
14
Güncelleme : 26.06.2026 09:51
Yayın : 26.06.2026 09:49

Yaz tatilini dinlemenin yanı sıra  kitaplarla, sanatla, sporla ve sosyal etkinliklerle kendilerini geliştirebilecekleri değerli bir fırsat olarak görmelerini tüm öğrencilerimize tavsiye ediyorum.

 

Unutmamalıyız ki ülkemizin yarınları Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli ışığında; düşünen, üreten, sorumluluk alan ve milli, manevi değerlerine bağlı gençlerin omuzlarında yükselecektir.

 

Öğretmenlerimizin Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli odaklı çalışmaları ile eğitim ailemize kattığı vizyon, gösterdikleri sabır ve fedakârlık geleceğimizin teminatı olan çocuklarımızın hayatlarına yön vermektedir. 

 

Yıl boyunca öğrencilerimizin akademik, sosyal, milli ve manevi gelişimleri için ortaya koydukları özverili ve fedakarca çalışmalarından dolayı tüm öğretmenlerimize teşekkür ediyorum. 

 

Eğitim sürecinin en önemli paydaşlarından biri olarak yıl boyunca çocuklarımızın yanında olan velilerimize de okullarımızla iş birliği içerisinde hareket ettikleri için teşekkürlerimi sunuyorum. 

Çocuklarımızın başarısında velilerimizin desteği ve katkısı çok kıymetlidir.

 

Bu vesileyle 2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı'nın başarıyla tamamlanmasında emeği bulunan tüm yönetici, öğretmen ve eğitim çalışanlarımıza, velilerimize teşekkür ediyor; sevgili öğrencilerimize sağlık, mutluluk, huzur ve güzel anılarla dolu bir yaz tatili diliyorum.

İyi tatiller.

Önceki Haber "ULUSLARARASI KARDEŞ OKUL UYGULAMASI" GENELGESİ YAYIMLANDI
Sonraki Haber 2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı Sona Erdi

Yorum Yap