İstanbul Meyve Verecek
İstanbul Büyükşehir Belediyesi, İstanbullulara nefes aldıracak yeni bir projeyi daha hayata geçiriyor. Şehir içindeki aktif yeşil alanları artırmayı amaçlayan belediye, park ve bahçelere meyve ağaçları dikiyor.
Bu proje sayesinde İstanbul’da "dalından meyve yeme" kültürünü de yeniden canlandırmayı amaçlıyor.
NAR, KAYISI, KİRAZ ERİK VE DAHA FAZLASI
Belediyenin meyve ağaçları projesi, şehrin ekolojik çeşitliliğine de büyük katkı sağlayacak. Baharda çiçek kokularıyla bezenecek parklar, yaz ve sonbaharda ise bereketiyle İstanbulluları ağırlayacak.
Projenin ilk ayağı olan Baltalimanı Yaşam Vadisi ve Sultanbeyli Gölet Parkı’nda 43 meyve ağacı toprakla buluştu. İstanbulluların ulaşımı açısından kolaylıkla erişebileceği bu iki noktaya dikilen ağaçlar arasında nar, kayısı, vişne, kiraz, elma, erik, şeftali, armut, hünnap ve Trabzon hurması da bulunuyor.
GELECEĞE MİRAS
Toprakla yeni buluşan fidanların şehir hayatına uyum sağlaması ve güçlü kökler salması için çalışmalar yürütülecek. İstanbullular önümüzdeki birkaç yıl içinde parklarda yürüyüş yaparken ilk meyveleri dalından koparıp yiyebilecek.
İstanbul Büyükşehir Belediyesi Haberleri
- 27-06-202619:15 Atıkları Geri Dönüştüren Çevreci Tesis: İett'nin 19. Garajı Kurtköy'de Açıldı
- 27-06-202611:51 İstanbul Meyve Verecek
- 27-06-202611:51 Uzunçayır Kavşağı Yaya Üstgeçidi Açıldı
- 27-06-202604:26 Usta İsimler Beyoğlu'nda Buluştu
- 27-06-202604:26 İbb'den Dopdolu Bir Karne Şenliği
- 26-06-202613:35 Kaynarca-pendik Hattı İçin Hedef 2027 İlk Yarısı
- 23-06-202618:29 İett, Sinema Ve Mizahın Ustalarını Buluşturuyor
- 23-06-202611:03 Nuri Aslan Cemevi'nde Canlarla Buluştu
- 23-06-202611:03 İbb Babalar Gününü Kutladı
- 23-06-202603:39 İett'den Öğrencilere Anlamlı Destek

