Yalova Belediyesi, mübarek Kadir Gecesi dolayısıyla düzenlediği etkinliklerle vatandaşlarla bir araya gelerek gecenin manevi atmosferini paylaştı. Yalova Belediyesi yetkilileri ve belediye meclis üyelerinin katılımıyla gerçekleştirilen programda, cami çıkışında vatandaşlara çeşitli ikramlarda bulunuldu.

Kent merkezinde bulunan Yalova Merkez Camii’nde yatsı namazı sonrası vatandaşlarla buluşan belediye yetkilileri, hemşehrileriyle sohbet ederek kandil simidi dağıttı. Program kapsamında vatandaşlara ayrıca lokum, helva ve su ikram edilerek paylaşma ve dayanışma duygusu pekiştirildi.

“BU MÜBAREK GECENİN BEREKETİNİ HEP BİRLİKTE PAYLAŞIYORUZ”

Kadir Gecesi’nin anlam ve önemine vurgu yapan belediye yetkilileri, yaptıkları açıklamada şu ifadelere yer verdi:

“Bu mübarek gecede hemşehrilerimizle bir araya gelerek birlik ve beraberliğimizi bir kez daha güçlendirmenin mutluluğunu yaşadık. Kadir Gecesi; paylaşmanın, dayanışmanın ve manevi huzurun en güzel şekilde hissedildiği özel bir gecedir. Bu vesileyle tüm hemşehrilerimizin Kadir Gecesi’ni kutladık, şehrimize ve ülkemize huzur, sağlık ve bereket getirmesini diledik.”

Yalova Belediyesi yetkilileri, düzenlenen programla Kadir Gecesi’nin bereketini vatandaşlarla birlikte yaşadıklarını belirterek, bu anlamlı gecede katılım sağlayan tüm vatandaşlara teşekkür etti.

Haber: Dursun BÖLÜK

Önceki Haber Sağlık Çalışanlarına Tıp Bayramı Ziyareti Gerçekleştirildi
Sonraki Haber Yalova'da Çocuk Etkinlikleri Her Cumartesi Devam Ediyor

Yorum Yap