Sağlık Çalışanlarına Tıp Bayramı Ziyareti Gerçekleştirildi
Yalova Belediyesi, 14 Mart Tıp Bayramı dolayısıyla kentte görev yapan sağlık çalışanlarını unutmadı. Yalova Belediyesi Sosyal Hizmetler Müdürlüğü ekipleri, şehirdeki hastaneleri ziyaret ederek doktorların, hemşirelerin ve tüm sağlık çalışanlarının Tıp Bayramı’nı kutladı.
Gerçekleştirilen ziyaretlerde sağlık emekçilerine çiçek takdim edilirken, gece gündüz demeden büyük bir özveriyle görev yapan sağlık çalışanlarına teşekkür edildi. Yalova Belediyesi yetkilileri, toplum sağlığı için fedakârca çalışan sağlık çalışanlarının her zaman büyük bir saygıyı hak ettiğini vurguladı.
Ziyaretlerde sağlık çalışanlarının Tıp Bayramı’nı kutlayan belediye ekipleri, insan hayatı için büyük sorumluluk üstlenen tüm sağlık emekçilerinin emeklerinin kıymetli olduğunu ifade etti.
Yalova Belediyesi tarafından yapılan açıklamada, “Sabırları, emekleri ve özverili çalışmalarıyla insanlığa hizmet eden tüm doktorlarımızın, hemşirelerimizin ve sağlık çalışanlarının 14 Mart Tıp Bayramı’nı kutluyor, görevlerinde başarılar diliyoruz” denildi.
Yalova Belediyesi Haberleri
- 23-06-202619:33 Başkan Gürel, Safran Deresi'nde Yürütülen Çalışmaları Yerinde İnceledi
- 23-06-202612:07 Başkan Gürel'den Kent Turu
- 23-06-202604:42 Yalovalılar Açık Havada Tiyatro Keyfi Yaşadı
- 23-06-202604:42 Çocuk Ve Genç Kent Orkestrası'ndan Unutulmaz Konser
- 22-06-202606:29 Mattia Ahmet Minguzzi'nin Adı Yalova'da Yaşayacak
- 28-04-202618:41 Yalovalı Sporcular Uluslararası Müsabakalarda Başarı Elde Etti
- 28-04-202618:41 Kocadere Şehitleri Anma Etkinliği Düzenlendi
- 27-04-202620:25 'Sen Ben Misin?' Tiyatro Oyunu Seyirciyle Buluşuyor
- 25-04-202623:38 Şehir İçi Trafik Akışını İyileştirme Çalışmaları Başladı
- 24-04-202616:43 Baykuş LGS Ekibi Yalova'da Öğrencilerle Buluştu

