Kahverengi kokarcanın doğal düşmanı olan samuray arıları doğaya salındı.
Tarım ve Orman İl Müdürlüğü koordinasyonunda, Kaymakamımız Selin SARI' nın katılımıyla kahverengi kokarcanın doğal düşmanı olan samuray arıları doğaya salındı.
Doğaya ve insan sağlığına zarar vermeden, sürdürülebilir mücadele yürüterek üreticimizin emeğini korumayı amaçlıyoruz.
Doğaya ve insan sağlığına zarar vermeden, sürdürülebilir mücadele yürüterek üreticimizin emeğini korumayı amaçlıyoruz.
Keşap Kaymakamlığı Haberleri
- 25-06-202619:47 Kahverengi kokarcanın doğal düşmanı olan samuray arıları doğaya salındı.
- 24-06-202621:13 🌿 Minik Ellerden Büyük Emek Yaşam Becerileri Sergisi
- 23-06-202600:43 Babalar Günü münasebetiyle şehit ailelerimizle ve gazilerimizle Giresun Adamızı ziyaret ettik.
- 23-06-202600:43 Babalar Günü programı münasebetiyle şehitlerimizin kıymetli babalarıyla, kahraman gazilerimizle ve aileleriyle kahvaltı programında bir araya geldik.
- 21-06-202619:05 Kaymakamımız Selin SARI’nın Babalar Günü Mesajı
- 19-06-202622:36 Keşap’ta Dijital Dönüşüm Başladı! 🚀
- 19-06-202622:36 Hane Ziyaretlerimiz Devam Ediyor
- 13-06-202602:40 Kaymakam Selin SARI, Hac'dan Dönen Aileyi Ziyaret Etti
- 12-06-202618:51 Jandarma Teşkilatı'nın 187. Kuruluş Yıldönümü Kutlandı
- 12-06-202603:30 Ravza 4-6 Yaş Kuran Kursu Yıl Sonu Programı Gerçekleştirildi




