2025 yılı içerisinde çıkan yangında kullanılamaz hale gelen Yağbasan Camii, Valimiz Sayın Ozan BALCI’nın himayelerinde Devlet-Millet el ele yeniden inşaa ediliyor.
        Cami inşaatında incelemelerde bulunan Kaymakamımız Süleyman BAKAN, İlçe Müftüsü Mehmet Faruk GEYLANİ’den ve Mahalle Muhtarı İhsan KAYA’dan bilgi aldı. 
        Yakın zamanda ibadete açılması planlanan Camimizin hayırlı olmasını dileyen Kaymakamımız Süleyman BAKAN, “ Devletimizin ve Yağbasanlı hemşerilerimizin destek ve katkıları ile tamamlanma aşamasına gelen Camimizin hayırlı olmasını diliyor, başta Sayın Valimiz olmak üzere Yağbasanlı hemşerilerimize, hayırseverlerimize ve emeği geçenlere canı gönülden teşekkür ediyoruz.” dedi.
Önceki Haber Öğrencilerimizden Kaymakam BAKAN'a Ziyaret
Sonraki Haber Her Öğrenci Bir Enstrüman Projesi Kapanış Programı Düzenlendi

Yorum Yap