KAYMAKAMIMIZ, BAYRAM NAMAZININ ARDINDAN MERKEZ CAMİİ’NDE VATANDAŞLARLA BAYRAMLAŞTI
 
Kaymakamımız Sayın Dr. Hacı Arslan UZAN, Bayram namazının ardından , cami cemaati ve vatandaşlarla bir araya gelerek bayramlarını tebrik etti. Sağlık, huzur ve bereket dolu bir bayram geçirmeleri temennisinde bulundu.
Samimi bir ortamda gerçekleşen bayramlaşma programında vatandaşlarla sohbet eden Kaymakamımız, birlik ve beraberlik duygularının güçlendiği bayramların toplumsal dayanışmanın en güzel örneklerinden biri olduğunu ifade etti.
Önceki Haber BELEDİYE YÖNETİMİNDEN SAYIN KAYMAKAMIMIZA ZİYARET
Sonraki Haber KAYMAKAMIMIZ VE İLÇE PROTOKOLÜ BAYRAMLAŞMA PROGRAMI KAPSAMINDA KURUMLARI ZİYARET ETTİ

Yorum Yap