Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay, Büyükşehir Belediyesi’nin organizasyonuyla ilçelerden gelen gençlerle bir araya geldi. Bu dönem ilçelerde özellikle gençlerle ilgili çalışmaları daha aktif yapmayı arzu ettiklerini kaydeden Başkan Altay, “Özellikle büyük ilçelerimizde artık Konya’mızda bulunan gençlik markalarımızı açmaya başladık. Hedefimiz gençlerimizin yaşayacağı güzel bir dünya, güzel bir Türkiye inşa etmek” diye konuştu. Konya Modeli Belediyecilik anlayışıyla 31 ilçede çok önemli bir organizasyon yürüttüklerini belirten Altay, “Büyük bir cesaretle, başınız dik bir şekilde anlatabilirsiniz; Konya, Türkiye’nin en iyi belediyeciliğini yapıyor. Önünüzde uzun bir hayat yolculuğu var. Türkiye güçlü olmak zorunda. Türkiye Yüzyılı’nın başlangıcındayız. İnşallah Sayın Cumhurbaşkanımızın liderliğinde Türkiye çok önemli bir eşiği daha geçmiş olacak” dedi.

Haber: ZAFER ARSLAN

Önceki Haber Şeb-i Arus Etkinlikleri İçin Konya'ya Gelen Misafirlerle Buluşuldu
Sonraki Haber 3. Telif Hukuku Akademisi, Sosyal İnovasyon Ajansı'nda Yapıldı

Yorum Yap