Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Gençlerle Buluştu
Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay, Büyükşehir Belediyesi’nin organizasyonuyla ilçelerden gelen gençlerle bir araya geldi. Bu dönem ilçelerde özellikle gençlerle ilgili çalışmaları daha aktif yapmayı arzu ettiklerini kaydeden Başkan Altay, “Özellikle büyük ilçelerimizde artık Konya’mızda bulunan gençlik markalarımızı açmaya başladık. Hedefimiz gençlerimizin yaşayacağı güzel bir dünya, güzel bir Türkiye inşa etmek” diye konuştu. Konya Modeli Belediyecilik anlayışıyla 31 ilçede çok önemli bir organizasyon yürüttüklerini belirten Altay, “Büyük bir cesaretle, başınız dik bir şekilde anlatabilirsiniz; Konya, Türkiye’nin en iyi belediyeciliğini yapıyor. Önünüzde uzun bir hayat yolculuğu var. Türkiye güçlü olmak zorunda. Türkiye Yüzyılı’nın başlangıcındayız. İnşallah Sayın Cumhurbaşkanımızın liderliğinde Türkiye çok önemli bir eşiği daha geçmiş olacak” dedi.
Konya Büyükşehir Belediyesi Haberleri
- 23-06-202618:52 Türkiye Gençlik Savunuculuk Forumu Konya'da Gençleri Bir Araya Getirecek
- 23-06-202618:52 Avrupa Bisiklet Başkenti Konya Resim Yarışması Sonuçlandı
- 23-06-202611:26 Konya Büyükşehir'in Baba-oğul Kampı İçin Kayıt Alınıyor
- 23-06-202604:01 Bilgehanelerde Yaz Dönemi Kayıtları Başladı
- 23-06-202604:01 Avrupa Bisiklet Başkenti Konya'da Granfondo Heyecanı
- 22-06-202620:37 Başkan Altay: 'konya Tarihine Geçecek Altyapı Yatırımlarımız Kesintisiz Bir Şekilde Devam Ediyor'
- 22-06-202613:12 Dünya Kupası'na Hazırlanan Özel Sporcuların Güç Merkezi Yine Konya Oldu
- 22-06-202605:48 Konya Büyükşehir Belediyesporlu Emine Rana Adıgüzel Avrupa Üçüncüsü Oldu
- 22-06-202605:48 Başkan Altay, Yükseköğretim Kurumları Sınavı'na Girecek Tüm Gençlere Başarılar Diledi
- 21-06-202622:23 Başkan Altay: '5'incisini Düzenlediğimiz Halk Oyunları Şöleni Artık Şehrimiz İçin Devasa Bir Kültür Şölenidir'

