Konya Büyükşehir Belediyesi Sosyal İnovasyon Ajansı’nın geliştirdiği "E-KOLEKTİF" projesi, İstanbul Üniversitesi ve Karabük Üniversitesi iş birliğinde düzenlenen Sosyal Bilimler Festivali’nde “Türkiye Yüzyılı’nın Sosyal Modelleri” kategorisinde birinci oldu. Proje; su ve enerji tasarrufunu oyunlaştırma temelli sürdürülebilir yaşam modelini teşvik etmeyi amaçlıyor. Konya Büyükşehir Belediye Başkanı, “Sosyal fayda odaklı projesiyle önemli bir başarı elde eden gençleri yürekten tebrik ediyor, başarılarının devamını diliyorum” dedi.

Haber: ZAFER ARSLAN

Önceki Haber Trafikte Nezaketin Yaygınlaştığı Bir Şehir Hedefi
Sonraki Haber Konya Büyükşehir Belediye Başkanı, Dünya Çiftçiler Günü'nü Kutladı

Yorum Yap