Konya Büyükşehir Belediyesi'nden Gençlere Tebrik Mesajı
Konya Büyükşehir Belediyesi Sosyal İnovasyon Ajansı’nın geliştirdiği "E-KOLEKTİF" projesi, İstanbul Üniversitesi ve Karabük Üniversitesi iş birliğinde düzenlenen Sosyal Bilimler Festivali’nde “Türkiye Yüzyılı’nın Sosyal Modelleri” kategorisinde birinci oldu. Proje; su ve enerji tasarrufunu oyunlaştırma temelli sürdürülebilir yaşam modelini teşvik etmeyi amaçlıyor. Konya Büyükşehir Belediye Başkanı, “Sosyal fayda odaklı projesiyle önemli bir başarı elde eden gençleri yürekten tebrik ediyor, başarılarının devamını diliyorum” dedi.
Konya Büyükşehir Belediyesi Haberleri
- 22-06-202605:48 Konya Büyükşehir Belediyesporlu Emine Rana Adıgüzel Avrupa Üçüncüsü Oldu
- 22-06-202605:48 Başkan Altay, Yükseköğretim Kurumları Sınavı'na Girecek Tüm Gençlere Başarılar Diledi
- 21-06-202622:23 Başkan Altay: '5'incisini Düzenlediğimiz Halk Oyunları Şöleni Artık Şehrimiz İçin Devasa Bir Kültür Şölenidir'
- 15-06-202617:43 Konya Büyükşehir Belediyesi Hicri Yeni Yılı Kutladı
- 15-06-202617:43 Konya'da Yerin Altında da Belediyecilik Mührü Vuruluyor
- 14-06-202619:22 Ladikli Ahmet Hüdai Vefatının 57. Yıl Dönümünde Anıldı
- 13-06-202621:00 Yurtlar Bölgesi'nde Tramvay Hattı İçin Köprü Çalışmaları Devam Ediyor
- 13-06-202613:34 Lima'da Kültür, Sanat ve Maneviyat Etkinlikleri Gerçekleşti
- 12-06-202622:16 Halk Oyunları Şöleni'nde Heyecan Başlıyor
- 12-06-202614:43 Kesintisiz İçme Suyu Sağlayacak 290 Milyon Liralık Proje Başlatıldı

