Konya Büyükşehir Belediyesi, çocukların trafikte saygı ve nezaket duygularını geliştirmek için hayata geçirdiği “Nezaket Otobüsü” ile okulları ziyaret ederek 3. ve 4. sınıf öğrencilere eğitimler veriyor. Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay, eğitim-öğretim dönemi boyunca nezaket otobüsünün 10 ilkokulda öğrencilerle buluşacağını belirterek, “Amacımız; trafikte nezaketi, saygıyı ve toplu ulaşım kültürünü güçlendiren bilinçli bir nesil yetiştirmek” dedi.

Haber: ZAFER ARSLAN

Önceki Haber Güney Afrika Yerel Yönetimler Birliği Başkanı Stofile, Altay'ı Ziyaret Etti
Sonraki Haber Konya ile İran'ın Hoy Belediyesi Kardeş Şehir Oldu

Yorum Yap