Konya Büyükşehir ve İŞKUR Arasında İstihdama Katkı Protokolü İmzalandı
Konya Büyükşehir Belediyesi ile Konya Çalışma ve İş Kurumu (İŞKUR) arasında istihdama katkı sağlamak amacıyla bir iş birliği hayata geçirildi. Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreteri Ercan Uslu ile İŞKUR İl Müdürü Önder Çiftçi tarafından imzalanan protokol kapsamında, çeşitli nedenlerle iş gücüne katılmakta zorlanan ve iş arayan vatandaşların Organize Sanayi Bölgelerine ulaşımda yaşadığı sorunların giderilmesi hedefleniyor. Ayrıca protokol çerçevesinde, ortaokul ve lise öğrencilerinin velileriyle birlikte önceden belirlenen iş yerlerine ulaşımı sağlanarak teknik ziyaretler gerçekleştirmelerine de imkân sunulacak.
Konya Büyükşehir Belediyesi Haberleri
- 23-06-202618:52 Türkiye Gençlik Savunuculuk Forumu Konya'da Gençleri Bir Araya Getirecek
- 23-06-202618:52 Avrupa Bisiklet Başkenti Konya Resim Yarışması Sonuçlandı
- 23-06-202611:26 Konya Büyükşehir'in Baba-oğul Kampı İçin Kayıt Alınıyor
- 23-06-202604:01 Bilgehanelerde Yaz Dönemi Kayıtları Başladı
- 23-06-202604:01 Avrupa Bisiklet Başkenti Konya'da Granfondo Heyecanı
- 22-06-202620:37 Başkan Altay: 'konya Tarihine Geçecek Altyapı Yatırımlarımız Kesintisiz Bir Şekilde Devam Ediyor'
- 22-06-202613:12 Dünya Kupası'na Hazırlanan Özel Sporcuların Güç Merkezi Yine Konya Oldu
- 22-06-202605:48 Konya Büyükşehir Belediyesporlu Emine Rana Adıgüzel Avrupa Üçüncüsü Oldu
- 22-06-202605:48 Başkan Altay, Yükseköğretim Kurumları Sınavı'na Girecek Tüm Gençlere Başarılar Diledi
- 21-06-202622:23 Başkan Altay: '5'incisini Düzenlediğimiz Halk Oyunları Şöleni Artık Şehrimiz İçin Devasa Bir Kültür Şölenidir'

